Aviseringar
Rensa alla

SMSlån


Ämnesstartare

Är i behöv av pengar snabbt. Så funderar på att ta ett SMSlån, kollat runt lite på olika jämförelsetjänster, typ [reklamlänk borttagen].. länkat på ordet, vad betyder det? Är det bättre? Lite panik, behöver hjälp och behöver pengar


   
Citera

Skulle använt mig av Lendify istället! Sms lån har en tendens att ha extremt höga räntor.


   
SvaraCitera

Sms-lån/Blankolån är bland de sämsta lånen man kan ta. På sidan du är inne på är det mellan 87 och 321% alltså, om du lånar 1000kr måste du kanske betala tillbaka 4000kr, det är en extremt dålig affär från din sida.
'
Här på Ferratum med en snabb Googlesökning (mer exakt Bingsökning) kan man få en dagsränta på 0.315% vilket blir 9.45% i ränta i månaden. Som ny kund får man ingen ränta första månaden, sedan debbiteras 0.315% i dagsränta.
https://www.ferratum.se/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_content=sms%20l%C3%A5n&utm_campaign=Top%20Exact
Men jag avråder starkt från att ta Sms-lån, mycket bättre att spara ihop pengar själv. Tänker du att du ska ta Sms-lån iaf, sök runt lite och hitta ett bra erbjudande isf. Glad


   
SvaraCitera

SMS-lån är det blanda det värsta du kan ta. Ta inte risken att låna via något sådant.


   
SvaraCitera

Lav:
SMS-lån är det blanda det värsta du kan ta. Ta inte risken att låna via något sådant.

Tumme upp


   
SvaraCitera

Lav:
SMS-lån är det blanda det värsta du kan ta. Ta inte risken att låna via något sådant.

Trevlig-Snubbe:
Sms-lån/Blankolån är bland de sämsta lånen man kan ta. På sidan du är inne på är det mellan 87 och 321% alltså, om du lånar 1000kr måste du kanske betala tillbaka 4000kr, det är en extremt dålig affär från din sida.
'
Här på Ferratum med en snabb Googlesökning (mer exakt Bingsökning) kan man få en dagsränta på 0.315% vilket blir 9.45% i ränta i månaden. Som ny kund får man ingen ränta första månaden, sedan debbiteras 0.315% i dagsränta.
https://www.ferratum.se/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_content=sms%20l%C3%A5n&utm_campaign=Top%20Exact
Men jag avråder starkt från att ta Sms-lån, mycket bättre att spara ihop pengar själv. Tänker du att du ska ta Sms-lån iaf, sök runt lite och hitta ett bra erbjudande isf. Glad

Bra tänkte precis skriva samma sak Tumme upp


   
SvaraCitera

Danneboi:

Bra tänkte precis skriva samma sak Tumme upp

CoolTumme upp


   
SvaraCitera
Listus

Sms lån, don’t you fucking do it!


   
SvaraCitera

Att sms-lån inte blivit olagligt än...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:
Sms-lån/Blankolån är bland de sämsta lånen man kan ta. På sidan du är inne på är det mellan 87 och 321% alltså, om du lånar 1000kr måste du kanske betala tillbaka 4000kr, det är en extremt dålig affär från din sida.
'
Här på Ferratum med en snabb Googlesökning (mer exakt Bingsökning) kan man få en dagsränta på 0.315% vilket blir 9.45% i ränta i månaden. Som ny kund får man ingen ränta första månaden, sedan debbiteras 0.315% i dagsränta.
https://www.ferratum.se/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_content=sms%20l%C3%A5n&utm_campaign=Top%20Exact
Men jag avråder starkt från att ta Sms-lån, mycket bättre att spara ihop pengar själv. Tänker du att du ska ta Sms-lån iaf, sök runt lite och hitta ett bra erbjudande isf. Glad

Men 0.315% gäller ju vanliga lån och det kan man ju nästintill inte bli beviljad som ung, eller har jag helt fel? 

Missförstå mig inte, SMSlån kan vara din ekonomiska död, men om du verkligen behöver ett litet lån så teckna ett utan UC isåfall! För då syns inte det på UC om du behöver ett riktigt lån i framtiden. Jag gjorde det en gång, var störd ränta men var värt det då. Reklam håller bara på med ucfria lån. men låna istället av en kompis eller dina päron


   
SvaraCitera

1337Linköping:

Men 0.315% gäller ju vanliga lån och det kan man ju nästintill inte bli beviljad som ung, eller har jag helt fel? 

Missförstå mig inte, SMSlån kan vara din ekonomiska död, men om du verkligen behöver ett litet lån så teckna ett utan UC isåfall! För då syns inte det på UC om du behöver ett riktigt lån i framtiden. Jag gjorde det en gång, var störd ränta men var värt det då. Reklam håller bara på med ucfria lån. men låna istället av en kompis eller dina päron

0.315% i dagsränta är inte samma ränta som storbankerna har på bostadslån osv. En dagsränta på 0.315% menas att man i slutändan betalar 9.45% ränta/månaden, det erbjuder inte storbankerna.

Exakt. Smslån ska man verkligen inte ta, finns lån med upp till 3000% i ränta, helt jävla sjukt. Lån utan UC ska man ta om man inte har någon annan väg ut, oftast så borde man ha en annan väg ut, för det blir inte bättre av att ta ett till lån med hög ränta. Exakt, bäst är att låna av en kompis eller sina päron eller spara ihop pengarna själv om man måste och helst inte försätta sig i en ekonomiskt dålig situation. Glad


   
SvaraCitera

Storchen84:
Att sms-lån inte blivit olagligt än...

Hjärta

Tumme upp


   
SvaraCitera