Aviseringar
Rensa alla

smultron


Ämnesstartare

ööhh. brukar smultron vara mogna så här tidigt? jag hittade asmånga förut. åt som en idiot tills magen gjorde ont. värt det [love]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

näää inte än va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

näää inte än va

sant asså. växer hos en gubbes trädgård som bor nära mig, såg det när jag gick till skolan imorse.


   
SvaraCitera
KSENIA

SMULTRON ÄR SÅ GOTT _FUCK_


   
SvaraCitera

Nja ibland händer det att de mognar tidigt. I år kanske är ett sånt år! Tydligen är det det. Det är bra för det är rätt gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

SMULTRON ÄR SÅ GOTT _FUCK_

ja som fan

El Guaje:

Nja ibland händer det att de mognar tidigt. I år kanske är ett sånt år! Tydligen är det det. Det är bra för det är rätt gott.

ja asgott. jag tror det beror på att jorden blir varmare. var ju 33 grader uppe i sverige nånstans för nån dag sedan. varmast hitils i europa iår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska äta det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ska äta det

gör det!


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag tror det beror på att jorden blir varmare. var ju 33 grader uppe i sverige nånstans för nån dag sedan. varmast hitils i europa iår

Så kan det va! Men sånt varierar väl lite från år till år också. För bara ett par år sedan vill jag minnas att det var någon stackars man som grät ut i nyheterna att det var ett dåligt bärår. Stackarn, hoppas han får ett bättre bärår i år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Så kan det va! Men sånt varierar väl lite från år till år också. För bara ett par år sedan vill jag minnas att det var någon stackars man som grät ut i nyheterna att det var ett dåligt bärår. Stackarn, hoppas han får ett bättre bärår i år.

nej usch vad synd, ja hoppas verkligen hans bärår blir bättre iår. jo det varierar nog lite men jag tycker det blir varmare och varmare i sverige för varje år som går


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jo det varierar nog lite men jag tycker det blir varmare och varmare i sverige för varje år som går

Det är nog sant ja. Det är väl skönt men om det är så bra vete fan. Men så äre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kan ju ta en tripp upp hit med nåra om du känner fört [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är nog sant ja. Det är väl skönt men om det är så bra vete fan. Men så äre!

ja krväs mycket för att fixa det. haha ja skönt är det iaf för oss. för de kommande genrerationera blir det bog värre

Zapetta:

du kan ju ta en tripp upp hit med nåra om du känner fört

är det vart där?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

är det vart där?

stockholm, staden som lurar dig [y]


   
SvaraCitera