Aviseringar
Rensa alla

snabb fråga


Ämnesstartare

har laddat ner nya msn (säket gammal jag hade den andra och var tvungen att byta nu fast jag inte ville) hur som helst, windows live photo gallery laddades ner och jag bara undrar. kan folk på msn på ngt sätt se ens bilder..? om man inte har dem "publicerade"? och exakt vad kan man göra med det, vad är poängen?


   
Citera
Ämnesstartare

De tvingade mej ladda ner idag med [sad] lär ju byta till pidgin nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

lär ju byta till pidgin nu

vad är det? : p

och svar på min fråga PLS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blev också tvungen att ladda ner det nya idag. [cry]

Vid installationen så fick man ju välja om man ville installera Windows Live Photo Gallery eller inte. Men som svar på din fråga tror jag att ens kontakter inte kan se alla ens bilder, men jag vet inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Torftig:

Vid installationen så fick man ju välja om man ville installera Windows Live Photo Gallery eller inte. Men som svar på din fråga tror jag att ens kontakter inte kan se alla ens bilder, men jag vet inte.

jo jag vet råkade ta det. klickade bara på fortsätt.. men är det ngn annan som vet 100% säkert?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh um suger verkligen. hur mångar har inte messenger och ingen kan svara. denna sajten är verkligen på väg ner


   
SvaraCitera

Allt är påväg ner [rolleyes]. Tycker inte om att man är tvungen, Liksom, verkligen tvungen! Att skaffa det nyaste. Klarar mig fintfint med de gamla hederliga messenger. Allt bara krånglar och snear när man ska försöka sig på något nytt.

Skapade btw en jättefin tråd, för första gången i mitt liv, har aldrig skrivit i ett forum förut! [rolleyes] Känns nästan som att man vore lite, bara lite, delaktig i något [tard] och jag är verkligen helt seriös.
Men iallafall, den syns ju inte! Vem ska då hjälpa mig med alla mina problem som jag inte kan lösa själv ?

Vem? Säg mig det någon. ( Och ja, nu reklamerar jag min egen tråd, men vadådå, inte prec som att jag skulle komma ihåg detta imorgon).
Men gud, tänk om jag inte skapade en tråd, kanske bara trode att jag gjorde det ? [surprised].
Nu ska jag nog lyssna på glad musik, intala mig själv att jag har en otroligt vacker sångröst, skrika ut hur mycket jag önskade att jag hade en penis ([blush]) så jag kunde rövknulla alla som ite vill prata med mig när jag vill det och sedan kanske bara bryta ihop och sova i kanske en sisådär 10 timmar.

What a wonderful world [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera