Aviseringar
Rensa alla

Snabb fråga


Ämnesstartare

om man vill har kondomer från UMO, måste man boka en tid o skit då?

"köp egna"
jo tjena, jag är 13.


   
Citera

Kolla i väntrummet på umo eller hos skolsyster


   
SvaraCitera

nej det är bara o dra dit o hämta, aldrig bokat tid


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semla:
Kolla i väntrummet på umo eller hos skolsyster

skolsyster har inga, har frågat. tack för snabbt svar tho


   
SvaraCitera

Kanadia:
skolsyster har inga, har frågat. tack för snabbt svar tho

No probz
men föreslår att du bokar tid hos UMO, du kanske får några stycken då. 


   
SvaraCitera

brukar även finnas dagar med öppet hus, kolla din UMO på nätet o se om dom har och dra dit då, brukar gå fort 


   
SvaraCitera
Kudhos

Gick bara in och sa "Hej, behöver kondomer." och så tog hon fram en skål. Tog alltid en näve (Rodnar), och gick.

Efter ett par gånger så började de ge mig istället 2-3 st.

Jävla ekonomikris.


   
SvaraCitera

brukar finnas i skålar i väntrummen på hudkliniker @sjukhusen 

vi var ett gäng i din ålder som alltid gick dit och plockade på oss ett 30-tal var när inga i personalen kikade åt vårt håll så att säga. Rodnar


   
SvaraCitera
time
 time

Kudhos: Efter ett par gånger så började de ge mig istället 2-3 st.

Jävla ekonomikris.

Åååååh det här fick mig att komma ihåg en incident innan jag började använda annan sorts preventivmedel. Skulle iväg en hel helg med en före detta pojkvän, bad om kondomer och tänkte typ ett paket för det var vad vi alla brukade få.
Så SKRATTADE hon och sa att jag verkligen inte skulle behöva så många och gav mig två för att vara *snäll*.

Jag borde ha gått dit nio månader senare med en kudde under magen för att jävlas med henne bara för det.


   
SvaraCitera
Kudhos

time:

Åååååh det här fick mig att komma ihåg en incident innan jag började använda annan sorts preventivmedel. Skulle iväg en hel helg med en före detta pojkvän, bad om kondomer och tänkte typ ett paket för det var vad vi alla brukade få.
Så SKRATTADE hon och sa att jag verkligen inte skulle behöva så många och gav mig två för att vara *snäll*.

Jag borde ha gått dit nio månader senare med en kudde under magen för att jävlas med henne bara för det.

Vi borde reagerat mera! Jag borde ba "Jag har en flickvän 40 mil härifrån... FYRTIO MIL! och jag har inte sett henne på EN HEL MÅNAD. MY BALLS ARE BLEU! BLEU!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Gick bara in och sa "Hej, behöver kondomer." och så tog hon fram en skål. Tog alltid en näve (Rodnar), och gick.

Efter ett par gånger så började de ge mig istället 2-3 st.

Jävla ekonomikris.

Amen på det.

OT: Jag har bokat tid nu, tack för svaren alla! (jag bestämde mig för det för att det finns andra frågor jag har med)


   
SvaraCitera