Aviseringar
Rensa alla

Snabb fråga till er tjejer?


Ämnesstartare

Skulle ni säga att 185 cm är en medel, lång eller väldigt lång kille? Är det attraktivt eller för långt? Och slutligen hur långa är ni själv 🙂


   
Citera

perfekt längd var har du vart hela mitt liv!! dock bör du ej va spinkig till den längden


   
SvaraCitera

Långt. Jag gillar killar som är längre än mig Mycket glad Jag är ca. 170


   
SvaraCitera

Vänd på siffrorna så blir det normallängd


   
SvaraCitera

gillar så långa som möjligt, men det är väl lagom långt. är 1.72


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majskolv97:
perfekt längd var har du vart hela mitt liv!! dock bör du ej va spinkig tillarrow-10x10.png den längden

väger ca 80 haha, så är inte stor direkt men inte spinkig heller

HeyIJustMeetYou:
Långt. Jag gillar killar som är längre än mig Mycket glad Jag är ca. 170

Okej, men bara lite långt asså typ aa men han va väll lite längre än medel eller lång som att "åfan här är han långa killen"?:)

Sagitta:
Vänd på siffrorna så blir det normallängd

Aa tjena är 5.81 meter lång gifta oss?


   
SvaraCitera

Är 174 glömde skriva de


   
SvaraCitera
Kudhos

Är 192 cm. Ingen har sagt till mig att jag är "för lång". Så du borde vara safe på 185.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majskolv97:
Är 174 glömde skriva de

okej jag gillar så långa tjejer 🙂

zxcvbnm:
gillar så långa som möjligt, men det är väl lagom långt. är 1.72

hehe okej vad är för långt för dig då? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Är 192 cm. Ingen har sagt tillarrow-10x10.png mig att jag är "för lång". Så du borde vara safe på 185.

hehe okej tack mannen 🙂 


   
SvaraCitera

för lång på 185? för lång för vad?

är 187 eller nå och ingen har kommenterat att jag är varken lång eller kort


   
SvaraCitera

nej du är bara en kille som är najs då han är rätt lång men inte för/överdrivet lång, 


   
SvaraCitera

Skulle kalla det långt

Me_gusta.gif


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Graavgardspsalm:
för lång på 185? för lång för vad?

är 187 eller nå och ingen har kommenterat att jag är varken lång eller kortarrow-10x10.png

för att få till det med tjejer då de ser på mig som ett freak kanske eller nått haha, åfan nä ja ha hört av andra poolare att man e lång några gånger. Dock bara varit en som varit kortare som sagt det, de andra har varit typ 1.90-1.95 ocharrow-10x10.png nämnt att ja e lång haha 

majskolv97:
nej du är baraarrow-10x10.png en kille som är najs då han är rätt lång men intearrow-10x10.png för/överdrivet lång, 

Okej va bra då 🙂

Mindfly:
Skulle kalla det långt

Me_gusta.gif

haha puss 


   
SvaraCitera

tjooooo: för att få till det med tjejer då de ser på mig som ett freak kanske eller nått haha, åfan nä ja ha hört av andra poolare att man e lång några gånger. Dock bara varit en som varit kortare som sagt det, de andra har varit typ 1.90-1.95 OCH nämnt att ja e lång haha

Freak pga 185cm? eeh..

Vet ej hur gammal du är, hade oturen att växa klart på längden redan i 8an och klart då var väl 187cm att kalla för "långt" om man jämförde med classm8sen. 

22 år nu och på samma längd har jag aldrig känt mig lång sedan jag gick ur högstadiet. 


   
SvaraCitera