Aviseringar
Rensa alla

Snabb hjälp tack! Symptom 1 månad efter?


Ämnesstartare

Hade oskyddat sex i somras.
Senare, nästan mer än 1 månad senare. Så får jag lite ont i halsen samtidigt som det ett par gånger sved när jag var på toa, inte alltid.

Jag var lite orolig och ville testa mig men såklart, ungdomsmottagningen är ju såå jäkla great att det inte går att kolla sig om man inte bokar tid och att boka tid är ju omöjligt då det är uptpaget varenda jäkla minut i 3 dar i sträck se n när man lyckas ringa är det ingen som svarar.

Några dar senare försvann det så jag sket i att ringa mer (um suger hårt, tänk om jag har aids o går runt o sprider det.... sämst).

Iaf, nu så kanske jag ska ha oskyddat sex igen med en annan o vad kan risken vara att jag var smittad när jag fick symptom typ 1 månad efter?


   
Citera

Pojkenivasken:

um suger hårt

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Använd kondom nästa gång du ligger med någon, din ansvarslösa tönt! Om du dessutom vet med dig att du KAN ha något, varför i hela friden vill du då riskera att ge det till någon annan?!

Gå dit när de har drop in, har de inte det, gå bara dit och boka en tid och klaga på att det tutar upptaget hela tiden.


   
SvaraCitera

måste du ha oskyddat?


   
SvaraCitera

Pojkenivasken:

Iaf, nu så kanske jag ska ha oskyddat sex igen

Om du planerar att ha sex med någon så föreslår jag också att du skyddar dig/din partner och snarast kollar upp vad det är du eventuellt har fått.

Standbys förslag om att gå på drop in på ungdomsmottagningen är en väldigt bra idé om du inte hinner boka tid.


   
SvaraCitera

Pojkenivasken:

um suger hårt

trodde faktist han menade oss [sad][sad][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att ungdomsmottagningen är sämst. Om det lag på att kolla sig om man ha sjukdom, hur fan ska jag kunna göra det när dem inte svarar? Typ 1 person som jobbar på um "där jag bor" och jag har inte tid att åka dit och sitta i 2 timmar för att få en tid...


   
SvaraCitera

Pojkenivasken:

Tycker att ungdomsmottagningen är sämst. Om det lag på att kolla sig om man ha sjukdom, hur fan ska jag kunna göra det när dem inte svarar? Typ 1 person som jobbar på um "där jag bor" och jag har inte tid att åka dit och sitta i 2 timmar för att få en tid

Så därför tycker du det är bättre att ge upp och bara skita i om du är smittad av något eller inte och dessutom gå och kanske ha oskyddat sex med någon annan?

Surt läge, men ta lite ansvar för dig själv för fasen och kolla dej och ligg inte oskyddat med personer om du är osäker på om du är smittad!
Det finns väl andra ställen än UM du kan kolla dig på, om det nu är så illa som du säger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jademyr:

Surt läge, men ta lite ansvar för dig själv för fasen och kolla dej och ligg inte oskyddat med personer om du är osäker på om du är smittad!
Det finns väl andra ställen än UM du kan kolla dig på, om det nu är så illa som du säger?

Jag har ju knappt haft ngn symptom o det var 1 månad efter sex men man är ju allti d lite orolig.
Synd att man inte kan maila um.


   
SvaraCitera
Tuvan

standby:

Använd kondom nästa gång du ligger med någon, din ansvarslösa tönt! Om du dessutom vet med dig att du KAN ha något, varför i hela friden vill du då riskera att ge det till någon annan?!

standby:

Gå dit när de har drop in, har de inte det, gå bara dit och boka en tid och klaga på att det tutar upptaget hela tiden.

Kunde inte sagt det bättre själv^^


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera