Aviseringar
Rensa alla

snabb puls av maruijana?


Ämnesstartare

Hej när jag röker på kan jag kan jag känna att min puls gå jätte snabbt, jag kan känna hur den pulserar utan att känna med handen på halsen. är det farligt? känner jag så för jag är ovan eller?
samma sak med mitt hjärta när jag går snabbt och har droger i kroppen dunkar hjärta så snabbt så jag måste stanna, jag blir skit rädd tänk om hjärtart får en chock och stannar hellt?[chocked]


   
Citera
Ämnesetiketter

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

Hej när jag röker på kan jag kan jag känna att min puls gå jätte snabbt, jag kan känna hur den pulserar utan att känna med handen på halsen. är det farligt? känner jag så för jag är ovan eller?

Du röker med för mycket i dina spliffar.

ti-92:

samma sak med mitt hjärta när jag går snabbt och har droger i kroppen dunkar hjärta så snabbt så jag måste stanna, jag blir skit rädd tänk om hjärtart får en chock och stannar hellt?

Du är nog mest lite nojjig och blir lite rädd/nervös för hela grejen vilket ökar pulsen med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Du är nog mest lite nojjig och blir lite rädd/nervös för hela grejen vilket ökar pulsen med.

ne för innan dunkade det inte. men när jag skulle gå hem och började gå mkt snabbt började hjärta att dunka skit snabbt. så jag var tvungen att stanna så började den dunka normalt igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

spliffar.

vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

vad är det?

joint,cigarett med cb i ? Inte en aning om vad du kallar det.

ti-92:

ne för innan dunkade det inte.

När innan ? Skiten kan smyga sig på en efter ett tag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtat slår snabbare?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JA, DU KOMMER ATT DÖ.

BRA EXEMPEL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Hjärtat slår snabbare?

När pulsen ökar så slår hjärtat snabbare det kan du nog fråga vilken 8 åring som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

När pulsen ökar så slår hjärtat snabbare det kan du nog fråga vilken 8 åring som helst.

Ja, och förmodligen därför hennes puls ökar.
Är väl fan en av effekterna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

När innan ? Skiten kan smyga sig på en efter ett tag...

när jag började gå hem,
jag var inte hemma när jag gjorde det.
så när jag började gå hem med snabba steg började hjärtat dunka som fan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stronghold:

Är väl fan en av effekterna?

Händer för vissa andra inte men är inte meningen att pulsen ska banka på 160 och man börjar flåsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

När pulsen ökar så slår hjärtat snabbare det kan du nog fråga vilken 8 åring som helst.

ja det fattar jag men varför för att jag röker maruijana och går snabbt?
jag brukar alltid gå i den takten men mitt hjärta dunkar aldrig som den gjorde då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stargazer:

Händer för vissa andra inte men är inte meningen att pulsen ska banka på 160 och man börjar flåsa.

Okej, tror inte jag varit med om att det inte ökar för någon.


   
SvaraCitera