Aviseringar
Rensa alla

Snabbare hårtillväxt på ögonbrynen?


Ämnesstartare

Jag har råkat noppa mina ögonbryn tunna och de har knappast någon form. Har låtit de växa ut ett tag nu men de växer knappast inte mycket och de växer inte där jag helst vill att de ska växa. Har hört att man kan ta någon kräm eller någonting på ögonbrynen så att håret där snabbare ska växa, vet ni någonting om det? 🙂


   
Citera

tror tid är det som funkar bäst


   
SvaraCitera

låt tiden läka såren
om du vill kasta pengar i sjön kan du ju prova ett sånt där ögonfransserum, fast på brynen då


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

🙂

jag använder neulash på mina ögonfransar och det funkar stört bra. Fick sluta använde det för att jag tyckte de blev för långa ett tag. Har hört att vissa använder det på ögonbrynen också, så det borde ju funka. Ganska dyrt dock :/


   
SvaraCitera

Fingerprints:

neulash

har funderat på detta själv ett tag! Var köpr du ditt och vad kostar det ungefär?


   
SvaraCitera

elverpigen:

har funderat på detta själv ett tag! Var köpr du ditt och vad kostar det ungefär?

jag har bara köpt en gång, det gjorde jag i juni och den är fortfarande inte slut. Och det gjorde jag på neulash hemsida! Tror det kostade runt 900.

Ganska dyrt men väldigt värt det för mig som innan knappt hade ögonfransar och nu kan få komplimanger av främlingar för att mina ögonfransar är långa.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Tror det kostade runt 900.

ågu. För smärtsamt för min plånbok i dagsläget


   
SvaraCitera

elverpigen:

ågu. För smärtsamt för min plånbok i dagsläget

Nä, samma här. Jobbade heltid när jag köpte den, då gick det. Men nu pluggar jag. Då svider varenda lilla krona för plånboken..


   
SvaraCitera

izzabellaaa:

knappast

izzabellaaa:

knappast

du verkar gilla d1 ord1


   
SvaraCitera