Aviseringar
Rensa alla

Snabbare nedladdning via BitTorrent?


zIGGE

Panda:

Pungar ut lite mera cash till Bredbandsbolaget

HAHAHHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHA[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

Hur lång tid tar det då för dig att åka till en videogrossist och köpa filmen och sen hem igen ? Det kanske är värt att vänta 2 timmar, SLUTA KLAGA !

Jomen, det kostar ju flera hundra för nytt bredband/månad....en dvd kostar (med lite tur) 99kr på ica maxis rea. [cute]


   
SvaraCitera

Chibibbi:

nejnej. men jag har aldrig sagt att jag varit uppe i min maxhastighet...

nej, okej, men som qazed sa finns inget du kan göra mer än att låta bli att göra andra saker som stjäl bandbredd, trodde inte det var svårare att förstå än så.

Chibibbi:

+ med trolla trodde jag du menade "trolla", som i troll som trollar på UM

aha, nä


   
SvaraCitera

om det är så att du har mobilt bredband/router så kan du ju prova att byta lösenord om du tror någon stjäl lina av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nej, okej, men som qazed sa finns inget du kan göra mer än att låta bli att göra andra saker som stjäl bandbredd, trodde inte det var svårare att förstå än så.

Ok, tack.


   
SvaraCitera

Chibibbi:

Jomen, det kostar ju flera hundra för nytt bredband/månad....en dvd kostar (med lite tur) 99kr på ica maxis rea

Eller också så är den "gratis" om du väntar lite [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

Eller också så är den "gratis" om du väntar lite

Avbröt halva igenom. Fick dåligt samvete. [blush]


   
SvaraCitera

Chibibbi:

jag är uppe i 98 mbits/s, fast jag tror inte det är det högsta

Du tror fel; 100/100 är det snabbaste BBB erbjuder. Du borde snarare vara glad att du kommer så nära din teoretiska maxbandbredd, det är i princip ingen som gör.

Dessutom, vad är det du laddar ned som är 88 gig?! (3600 sekunder gånger två, gånger 12,25 MB/s = 88 200 MB/2h)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlernen:

Du tror fel; 100/100 är det snabbaste BBB erbjuder. Du borde snarare vara glad att du kommer så nära din teoretiska maxbandbredd, det är i princip ingen som gör.

BBB?

Gentlernen:

Dessutom, vad är det du laddar ned som är 88 gig?! (3600 sekunder gånger två, gånger 12,25 MB/s = 88 200 MB/2h)

Har ingen aningen..vad jag vet så försökte jag ladda ner något som var 4 gig...:S

Men detta är inte aktuellt längre dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vadå? Man crackar databasen och höjjer sin hastighet! Hur svårt ska det va! [bigcheers]

Eller så betalar man mer 😛


   
SvaraCitera

Chibibbi:

BBB?

Fick av någon anledning för mig att du skrev att du har BBB. Oavsett, så har du knappast mer än 100/100. Även om det inte längre är relevant.


   
SvaraCitera