Aviseringar
Rensa alla

Snack


Jag är en underlig varelse, tycker att det är ganska jobbigt att prata med nya människor men om man klickar så är ju det dunder!
Gillar du samhällskunskap, politik och sånt så är det awsome.
Är du naturare är det mindre awsome men om du är intressant så kan det ju fungera.
Om du gillar att rita, gillar hästar och typ meh, tack och hejdå.
#Ärlig.
#AttVaraFörÄrligÄrDockDumt
#LagomÄrligIsDaTHing!!!!


   
SvaraCitera

Vilken fras är mest överskattad?


   
SvaraCitera

WhaleTrail:
Vilken fras är mest överskattad?

Hej


   
SvaraCitera

Halloj i stugan


   
SvaraCitera

Livscoach1:
Halloj i stugan

styr upp mitt liv

tack på förhand


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:

styr upp mitt liv

tack på förhand

Hur kära du? Vad är din sämsta egenskap samt din bästa?? Vilka är dem emellan och gillar du lakrits eller inte??


   
SvaraCitera

Livscoach1: Hur kära du?

Är det jag eller du som är livscoachen här? :/

Livscoach1: Vad är din sämsta egenskap samt din bästa?? Vilka är dem emellan och gillar du lakrits eller inte??

Alltid när jag hade utvecklingssamtal i typ lågstadiet å man skulle skriva något man var bra på så kom jag aldrig på nåt 🙁 Kan det spöka än idag? Gillar inte lakrits heller :/


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:

Är det jag eller du som är livscoachen här? :/

Alltid när jag hade utvecklingssamtal i typ lågstadiet å man skulle skriva något man var bra på så kom jag aldrig på nåt 🙁 Kan det spöka än idag? Gillar inte lakrits heller :/

Ditt liv går inte att rädda.


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:

Är det jag eller du som är livscoachen här? :/

Alltid när jag hade utvecklingssamtal i typ lågstadiet å man skulle skriva något man var bra på så kom jag aldrig på nåt 🙁 Kan det spöka än idag? Gillar inte lakrits heller :/

Du kommer på de när du hör vad andra säger du är bra på. 


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:

Alltid när jag hade utvecklingssamtal i typ lågstadiet å man skulle skriva något man var bra på så kom jag aldrig på nåt 🙁

Och jag skrev att jag var bra på att kratsa hovar, det behöver inte vara så extremt


   
SvaraCitera

Jag minns inget från något stadie innan hög


   
SvaraCitera

WhaleTrail:

Och jag skrev att jag var bra på att kratsa hovar, det behöver inte vara så extremt

Tror d fick ur mig tillslut att jag var bra på att klättra i träd lr nåt Ledsen


   
SvaraCitera