Aviseringar
Rensa alla

Snacka med ett fyllo


Ämnesstartare

Här kan ni snacka med mig. Det krävdes mycket tänkande och rättande av mina inlägg för att kunna skriva detta inlägg korrekt så att nii förstår det. Jag är full. Det vore trevligt att konversera med andra fyllon också, och inte bara nykterister, men det funkar också.  Tack.


   
Citera
Ämnesetiketter

Hej på dig rövis gott nytt år hälsningar sverige


   
SvaraCitera

vrf så tidigt


   
SvaraCitera

är varken nykter eller full


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

det är viktigt att stilla sina sinnen med jäm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:
Hej på dig rövis gott nytt år hälsningar sverige

Gott nytt år!!!!!!

Angelize:
vrf så tidigt

blev sugen på sprit.. Nu är min koskenkorva i stort sett slut, men mitt sista glas är fortfarande rätt så fullt.. blir värre.. ska försöka hålla miig till klockan slår om till 00 här i spanien så jag kommer ihåg raketerna iaf!


   
SvaraCitera

Blä på er fulla. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI:

det är viktigt att stilla sina sinnen med jäm

JÄM? HAHAHAHA vad fan är jäm (garvar irl)


   
SvaraCitera

Palla rätta sina inlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ganon:
Palla rätta sina inlägg.

Tycker det är fjolligt och onödigt att skriva inlägg som man inte ens förstår när man är full.. fattar ni inte så är det ingen mening med tråden eller?


   
SvaraCitera

Stålröven: blev sugen på sprit.. Nu är min koskenkorva i stort sett slut, men mitt sista glas är fortfarande rätt så fullt.. blir värre.. ska försöka hålla miig till klockan slår om till 00 här i spanien så jag kommer ihåg raketerna iaf!

Soft att vara i Spanien säger jag bara.


   
SvaraCitera

önskar att jag köpte ett par öl lr nåt @systemet åtminstone.. jävla nykter pissnatt detta 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Blä på er fulla. 

Kram <3 


   
SvaraCitera

Stålröven:

Tycker det är fjolligt och onödigt att skriva inlägg som man inte ens förstår när man är full.. fattar ni inte så är det ingen mening med tråden eller?

Förstår alla mine fylleinlägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Order från canon jag ska ksirva inlägg utan att rätta odm!!!  Kommer att dricka mer, så snart fattgar ni inte alls


   
SvaraCitera