Aviseringar
Rensa alla

Snacka stånd med pojkvän


Ämnesstartare

Börg:
sätt handen innanför hans byxor?

nej, inte än på ett tag


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror:

nej, inte än på ett tag

ok som du vill


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

annat förslag någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

någon?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälp tackare!!


   
SvaraCitera

vad behöver du hjälp med?


   
SvaraCitera

säg att han behöver inte skämmas för/dölja sin bånge?


   
SvaraCitera

MEN VAFAN VAD SKA HAN SKÄMMAS ÖVER? Ingenting. Hade jag haft tjej så hade jag varit stolt typ. Inget och skämmas över, betyder bara att han älskar dig och är sexuellt attraherad av dig. Är väl bara bra det? Så säg typ bara " aww, gör inget älsking det är fullt normalt". Eller något annat snällt som får han att inte bli så generad.
Ursäkta capslock. Men menade inget menat mot dig eller han. Men tycker bara själv att det inte är en sak att söka hjälp på nätet. För det alldeles normalt att få stånd om man är attraherad av en man älskar.
Så jag önskar all lycka på semstern. Han borde bara vara nöjd över att ha tjej och att hans erektion fungerar normalt.
Peace från Johansson.


   
SvaraCitera

men fattar ej vrf han skäms över det? e det en religiös familj eller? stackars kille krama hnm från mig 

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack


   
SvaraCitera

Stekarn:
Jag tror jag måste gå över till familjeliv snart...

ska vi regga oss?


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

ska vi regga oss?

Grappar, vad är så mycket bättre på familjeliv? Ingen av oss har familj vad jag vet..


   
SvaraCitera

Johansson:

Grappar, vad är så mycket bättre på familjeliv? Ingen av oss har familj vad jag vet..

dom kanske vill trolla lite där..


   
SvaraCitera

lex_:

dom kanske vill trolla lite där..

Hmm haha ah det måste nog vara så ändå. Men onödigt tycker jag, liksom är ju typ bara kvinnor som är medlemmar där som har frågor om sin familj... Vete fan. Aldrig varit inne på den där sidan är inte gammal än!


   
SvaraCitera

Johansson:

Grappar, vad är så mycket bättre på familjeliv? Ingen av oss har familj vad jag vet..

vad fan är grappar? 


   
SvaraCitera