Aviseringar
Rensa alla

snäla hjälp mig tolka drömmen


Ämnesstartare

Hade en väldigt konstig dröm inatt. Kommer fortfarande ihåg den. Var så att jag var på ett café med en gammal klasskompis som jag vid d laget inte ens kände särskilt väl och som jag inte sett på år. Vi hade en bricka då och så var det som att man skulle gå jättelångt förbi alla saker innan man kom till kassan, som en labyrint lite. Hur som helst så gick vi och tog saker vi skulle ha och gick och gick och sen när vi kom fram till kassan betalade vi. Vi pratade knappt under tiden och sen fortsatte d så hela tiden. Vi åt aldrig eller asså, vi åt anatgligen för att brickan var tom när vi började gå igen men d enda som var med i drömmen var att vi gick och tog våra saker och gick till kassan. Ja och sen på slutet när vi kom fram hade jag av nånn anledning pengarna i fickan istället för i plånboken. Så skulle jag betala 20 kr. och tog fram en femma en tia en femma och sen kom d en massa danska pengar med hål i mitten, så fick jag panik för d kändes som att jag inte hade mer pengar. men så efter nån minut ficka jag upp en femma till och allt var frid och fröjd och sen var drömmen över.[tard]

Anledningen till att jag tycker att denna drömmen var så konstig är att jag aldrig brukar drömma, förutom mardrömmar (99% av mina drömmar är mardrömmar och ja drömmer inte särskilt ofta).och när jag väl drömmer brukar de vara konstiga onaturliga saker och inte alls såna simpla saker.
Sen plus att jag hade läst jättemycket innan jag somnade. Hade läst i ungefär 5 h. Och jag brukar i stort sett alltid drömma efter att jag läst och är så utslagen efteråt att jag inte kan få bort berättelsen ur huvudet. Och jag brukar också kunna dra väldigt tydliga kopplingar mellan de jag har läst och drömmen men de kunde jag inte denna gången .
Sen var d även d att jag läste eclipse och de sista kapitlet jag läste innan jag somnade var ”legends”. Ni som känner igen de och läst de fattar nog att det är ett sånt typiskt kapitel som man drömmer om ifall man brukar drömma om övernaturliga saker och böcker.[rolleyes]
Och jag gillad everkligen kapitlet, jag var otroligt trollbunden när jag läste d. När Quil avbryter billy md nått”So that’s why Sam is all black” så får ju bella en ”chock” när hon kommer tillbaka till verkligheten och de fick jag med! Jag ryckte bokstavligt till för jag var så insatt i historien om the spirit warriors , the third wife och the cold woman. Och de figurerna tänkte jag även jättemycket på precis innan jag somnade. Jag kunde inte radera dem från näthinnan. Jag var sååå trött och flummig och försökte sova och hela tiden dök the third wife upp i scenen där hon går ner på knä och sätter kniven i bröstet och även de med handen och även när the cold man sliter sönder yaha uta’s bror för att sedan få sitt huvud bortslitet av yaha uta och kroppen som fortsätter döda utan huvudet.
Hade även den scenen där Rosalie blir misshandlad av sin blivande man och hans vänner. Hur hon ligger på marken och väntar på att dö och när hon sedan skrider in i de fönsterfria rummet och Royce ligger ihopkrupen mot vägen och han vet att han kommer dö och Rose mördar honom sakta. hett[love]
Det var helt enkelt perkeft för att jag skulle få en mardröm vilket jag brukar få av sånt men nädå istället drömmer jag att jag e på ett café. Kan nånn dra ett samband eller överanalyserar jag allt?[tard]


   
Citera
Ämnesstartare

Snäla....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja


   
SvaraCitera

de e inte bra juh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte ens om jag hade pallat hade jag läst.

Drömmar är hjärnan som städar upp minnen, intryck och saker man sett, så att det inte blir stökigt i hjärnan.

De betyder ingenting, mer än att man sover lite dåligt. När man sover djupt kommer man inte ihåg sina drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

klåparen:

de e inte bra juh

neäå

SilentScream:

ja

ja förstår ej va du menar me ja

MikaelH:

Snäla....

ja?

Knothole:

Inte ens om jag hade pallat hade jag läst.

respekt, målmedveten , ambitiös , jag-bryr-mig-inte tjaj på G


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ja förstår ej va du menar me ja

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

ok

inte du heller? // eller förklara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

inte du heller? // eller förklara

du behöver 4 gram smör


   
SvaraCitera
Hando

[ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

du behöver 4 gram smör

koppla d till texten ?

SilentScream:

m

Hando:

[ops]

[ops][blush]sexig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

koppla d till texten ?

ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMO:

ja?

SNÄLLA! 2 L [y]


   
SvaraCitera