Aviseringar
Rensa alla

Snälla Åhléns??


Ämnesstartare

Ska byta en kjol. Sista bytesdagen är idag, har ingen möjlighet att åka till Åhléns idag.
Kan man byta den en dag sent tro?
Nu vet jag ju att ingen här sitter i Åhléns ledning och yadiyada, men vill höra era åsikter ändå.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Tror inte det :/ Men ring och kolla eller nåt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Men ring och kolla eller nåt?

Då känns det som att det kommer att bli ett nej [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Om det står en snäll person i kassan, ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Då känns det som att det kommer att bli ett nej

MEn om du förklarar din situation, dvs att du inte kan komma och kolla om det är okej att du kommer imorgon och byter den..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

MEn om du förklarar din situation, dvs att du inte kan komma och kolla om det är okej att du kommer imorgon och byter den..

Kanske kan funka..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Kanske kan funka..

Lycka till [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

MEn om du förklarar din situation, dvs att du inte kan komma och kolla om det är okej att du kommer imorgon och byter den..

Tänkte samma sak. Förklarar du läget för dem så borde det ju vara enkelt att lösa. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

Tänkte samma sak. Förklarar du läget för dem så borde det ju vara enkelt att lösa. [y]

Men då kanske det går bra för personen i telefonen, men inte för personen imorgon i kassan.
Eller kan kanske be dem att sätta upp en lapp i alla kassor om att jag ska få byta [blush]

Underlig:

Lycka till [y]

Tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

En dag hit eller dit för Åhléns är inget (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Men då kanske det går bra för personen i telefonen, men inte för personen imorgon i kassan.

Då får du förklara för eventuell bitterfitta i kassan att Hejjagharettnamn Ochjagharettefternamnsson som du talade med över telefon igår godkäne detta. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

Då får du förklara för eventuell bitterfitta i kassan att Hejjagharettnamn Ochjagharettefternamnsson som du talade med över telefon igår godkäne detta. [cute]

Finns då en risk att jag stryper denna människa där och då med kjolen som måste fortsätta i min ägo om den säger "Jaha, men h*n jobbar inte idag sörru"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Finns då en risk att jag stryper denna människa där och då med kjolen som måste fortsätta i min ägo om den säger "Jaha, men h*n jobbar inte idag sörru"

Då frågar du denne idiot när den fredligare personen jobbar, och så åervänder du då för att förrklara läger för denne. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KochamCie:

Då frågar du denne idiot när den fredligare personen jobbar, och så åervänder du då för att förrklara läger för denne. [y]

Du borde följa med Isola till Åhléns!!!


   
SvaraCitera