Aviseringar
Rensa alla

Snälla behöver lite hjälp?


Lisso
Ämnesstartare

Ska försöka ta det lite kort...

Jag skaffade en kille i höstas och det var även min brors bästavän... Han blev mitt allt den killen. För just då mådde jag så dåligt. Han liksom lös upp mitt mörker. Men vi gjorde slut just innan jul.. det var en fin julklapp, eller inte.. Hade accepterat att han gjorde slut om han inte kom med förklaring att han inte fick ligga... Jag tyckte det var sjukt lågt... För om man verkligen tycker om någon borde det inte spela nån roll om man får ligga eller inte... Vi har iaf börjat hänga med varann igen... Och jag vet inte om det är så jätte bra för jag känner ju att vi är ännu lite mer än bara vänner... Och jag vet inte om jag vill ha han som min pojkvän igen med tanke på varför han gjorde slut. Men jag älskar han verkligen och saknar han jätte mycket :/


   
Citera

Lisso: om man verkligen tycker om någon borde det inte spela nån roll om man får ligga eller inte...

hur mkt äldre är han än dig?             


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

2 år men det borde väl ändå inte spela någon roll? 


   
SvaraCitera

Lisso:
2 år men det borde väl ändå inte spela någon roll? 

och hur gamla är ni? tänker att sex vanligtvis brukar vara ganska viktigt i kärleksförhållanden. 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

alltså jag fyller 14 så han är 16.. Men alltså det är inte det att jag inte vill göra det... Men jag vågar inte... 


   
SvaraCitera

Lisso:
alltså jag fyller 14 så han är 16.. Men alltså det är inte det att jag inte vill göra det... Men jag vågar inte... 

en så länge får ni inte banga för du kommer farbror blå 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Haha ja men de skiter väl han i


   
SvaraCitera

Lisso:
Haha ja men de skiter väl han i

säg det lite högre så kommer insatsstyrkan infarande genom dörren 
nej men skämt åsido så tycker jag verkligen inte att du ska göra det men om han säger att han vill det så räknas det faktiskt i lagen som att han är en pedofil   


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Haha åh du är sjukt kul! Nä Men han är verkligen jätte trevlig annars... Och jag ser hgan verkligen varje dag.. Vi går i samma skola och på helgerna är han alltid med min bror... Så det är svårt att sluta sakna han


   
SvaraCitera

Lisso: För om man verkligen tycker om någon borde det inte spela nån roll om man får ligga eller inte...

om man är 16 och kille är det skillnad. Sen skulle jag akta mig för äldre killar i din ålder.


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Ja jag förstår ju samtidigt att det är jobbigt för han en jag vågar fan inte...


   
SvaraCitera

Lisso:
Ja jag förstår ju samtidigt att det är jobbigt för han en jag vågar fan inte...

VILL DU IDKA SAMLAG MED EN PEDOFIL?!!!


   
SvaraCitera

ligg inte med honom bara för att tillfredställa honom iaf


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Okej han är verkligen inte pedofil. Men han kanske har anda behov än jag


   
SvaraCitera

Lisso:
Okej han är verkligen inte pedofil. Men han kanske har anda behov än jag

ÄR DU 14 OCH HAN 16 OCH NI HAR SAMLAG ÄR DET ÖVERGREPP OAVSETT OM DU ÄR MED PÅ DET ELLER INTE FÖRSTÅR DU DET?


   
SvaraCitera