Aviseringar
Rensa alla

Snälla behöver lite hjälp?


Lisso
Ämnesstartare

Men ta det lugnt... Det är ju inte övergrepp om jag vill det. Hur många jävla övergrepp skulle inte då skett världen över på en sekund...


   
SvaraCitera

Lisso:
Men ta det lugnt... Det är ju inte övergrepp om jag vill det. Hur många jävla övergrepp skulle inte då skett världen över på en sekund...

det är det de gör hela tiden och jo det blir övergrepp om du vill kan jag langa fram en artikel om det 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Jag behöver ingen artikel så länge jag tycker det är ok.


   
SvaraCitera

Men vad är det du försöker åstadkomma med tråden jag förstår inte. Han vill ha dig för sex och du säger dig vara kär i honom, ni söker alltså olika slags förhållanden. Vad är det du vill ha svar på med tråden?

Lisso:
Jag behöver ingen artikel så länge jag tycker det är ok.


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Ja. Alltså ville bara veta hur ni hade gjort.. För jag vet inte om det är rätt att va tillsammans med honom nu när jag vet varför han gjorde slut


   
SvaraCitera

Lisso:
Jag behöver ingen artikel så länge jag tycker det är ok.

du har inte alla marsvin i hagen märker jag


   
SvaraCitera
time
 time

Du ska absolut inte vara tillsammans med någon som inte respekterar att du vill vänta med sex. Vilken ärkeidiot.


   
SvaraCitera

Lisso: Ja. Alltså ville bara veta hur ni hade gjort.. För jag vet inte om det är rätt att va tillsammans med honom nu när jag vet varför han gjorde slut

finns väl inget "rätt" och "fel" men det är nog bäst för dig att gå vidare. bli inte tillsammans med honom igen


   
SvaraCitera

Jag orkar inte läsa, men hoppas det löser sig! 


   
SvaraCitera

Lisso:
alltså jag fyller 14 så han är 16.. Men alltså det är inte det att jag inte vill göra det... Men jag vågar inte... 

skulle vara olagligt om ni skulle ha haft sex ändå, så att du är medveten om det. Avstå. Dessutom verkar han vara lite utav ett ass, bli inte tsm med hnm igen.


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

time:
Du ska absolut inte vara tillsammans med någon som inte respekterar att du vill vänta med sex. Vilken ärkeidiot.

Nä de känns ju så men jag älskar ju han 🙁


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

shatter:

skulle vara olagligt om ni skulle ha haft sex ändå, så att du är medveten om det. Avstå. Dessutom verkar han vara lite utav ett ass, bli inte tsm med hnm igen.

Ja alltså det är som svårt men 


   
SvaraCitera

du kan ju ha kvar människan i ditt liv även om ni inte titulerar er som ett par. det låter ju inte som att ni söker samma sak ur ett förhållande just nu. 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

ply:
du kan ju ha kvar människan i ditt liv även om ni inte titulerar er som ett par. det låter ju inte som att ni söker samma sak ur ett förhållande just nu. 

Ja jag hade som tänkt der


   
SvaraCitera

Lisso:

Ja jag hade som tänkt der

vad bra, vänskap är inte illa pinkat heller.


   
SvaraCitera