Aviseringar
Rensa alla

Snälla besvara mig denna fråga


Ämnesstartare

Hejhej. nu i sommar har jag funderat över min kuk/snopp. de är svårt att förklara men om jag förklarar så här: När man drar bak förhuden, alltså huden som bara täcker ollonet. den förhuden som man kan "skära bort", om man vill. Just där i början av förhuden är jag typ prickig och prickarna sitter ihop av nåt slag. De är också lite rodnat,rött runt omkring prickarna. och prickarna som sitter typ ihop är lite överallt vid under förhuden. jag är väldigt lättad om ni vet vad de kan vara, om de är ofarligt eller farligt, eller om de kan botas med ngt, eller om de ej behöver botas. eller om de försvinner av sig självt. PS. jag är oskuld.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

är du oskuld, så kan det inte vara ngn könssjukdom iaf.


   
SvaraCitera

Kondylom låter det ju som, men eftersom du är oskuld så kan det ej vara det. Om du inte fått oralsex av någon med kondylom förstås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har hört att man kan födas med könssjukdomar
och har även en vän som har en flickvän som hade
könssjukdom då hon föddes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har aldrig haft sex eller oralsex av ngt slag...


   
SvaraCitera
Åtta

Menar du alldeles bakom ollonets kant? I så fall så är det troligtvis helt ofarligt. Känner du dig ändå nervös kan du ju gå till ungdomsmottagningen och få det undersökt.


   
SvaraCitera

Tvätta inte ollonet med tvål.


   
SvaraCitera

Snälla bespara mig denna fråga [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså de är underförhuden, liksom på huden. i början av förhuden där under, inte vid ollonet, lite längre ner.


   
SvaraCitera

uhuuuuuu:

har även en vän som har en flickvän som hadekönssjukdom då hon föddes.

det ska jag säga om jag någonsin smittas med en könssjukdom![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är säkert såna där hårprickar som jag kallar dom [rolleyes] har massa såna på undersidan av dasen, och några innanför förhuden också. Ofarligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det hör till Puberteten!!


   
SvaraCitera