Aviseringar
Rensa alla

Snälla Hjälp


Ämnesstartare

Morsning korsning! jag har ett problem... för att göra det hela kortfattat så har jag träffat denna tjejen 3gånger. 2 gånger för 2 år sen, ( hon bor en bit bort ) och nu denna gången för nån vecka sen. Vi hade sex och nu nån vecka efter ringer hon och säger att hon är med barn.. Jag vet att jag absolut inte skulle vara någon bra fader vi det här laget och vill satsa på studier och "leva livet" innan jag får en knodd, och jag tvekar på att hon skulle kunna ta hand om ett barn själv på egen hand. för mig känns det som att livet blir förstört om den pluppar ut.. Hon är fast vid att hon ska behålla barnet verkar det som hittills. jag ångrar verkligen att det blev så här , men finns det någon som kan ge mig tipsom hur jag skall kunna övertala henne till att det finns så mycket man behöver innan man skaffar barn som ex. inkomst osv. jag är 17 år , hon är 17år också.

jag tycker det är fel att skaffa barn vid sådan här tidig ålder, och då vi inte är tillsammans eller kommer kunna klara av att ha ett barn, vi har ju bara träffats 3 gånger..

Vad ska jag göra?

tack på förhand.


   
Citera

Nån vecka efteråt? Ingen vet om dom är gravida i 1veckan..


   
SvaraCitera

Eeehm.. Alltså.. Ingen kan veta de så tidigt menar jag [smile]


   
SvaraCitera

Ägd du blev, hon hade planerat det här[wink]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Eeehm.. Alltså.. Ingen kan veta de så tidigt menar jag [smile]

[Meningslös plusett-post]


   
SvaraCitera

iddqd:

[Meningslös plusett-post]

Antagligen men de första lät helt fel tyckte jag.


   
SvaraCitera

haha användarnamnet [bigsmile]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Antagligen men de första lät helt fel tyckte jag.

Syftade på min egen post. Typ istället för att skriva "+1", "QFT", "jag instämmer fullständigt med ditt uttalande och anser att det är något trådskaparen bör läsa mer än en gång" eller liknande.


   
SvaraCitera

iddqd:

Syftade på min egen post.

Eeh.. Jaha [blush]


   
SvaraCitera

tetrapack:

Eeh.. Jaha [blush]

Lugnt, jag borde också gå och lägga mig nu. Gonatt.

Och till TS:
Tjejen är förmodligen inte gravid. Ta det lugnt och använd kondom i fortsättningen (eller var noga med vem du stoppar kuken i, men det är inte lika roligt).


   
SvaraCitera

Hörru barntillverkarn', får man låna lite spermier elle'?


   
SvaraCitera

vilken jävla färsk brud asså [mad]


   
SvaraCitera

man kan se att man är gravid efter 4 veckor [tired] inte en... vaf*n 'r ni 12 år eller


   
SvaraCitera

Troll. Men är du seriös så borde förståndshandikappade idioter som ni tvångsstereliseras.


   
SvaraCitera