Aviseringar
Rensa alla

Snälla, hjälp!


Ämnesstartare

Hejsan,

Förra sommaren träffade jag en underbar tjej, Efter ett tags träffande o så blev vi tillsammans. den första tiden var allt jätte bra verkligen, vi träffades o hade hur kul som helst o så.

Sen eftersom allt tiden gick blev det bara sämre och sämre stämning mellan oss, vi hade inte roligt lika roligt längre och så. det var så under en väldigt lång period och vi försökte lösa det men de gick aldrig.
Vi kan aldrig skratta eller ha riktigt kul tillsammans, vi skämtar aldrig eller så, även fast båda är betydligt mycket roligare personer med våra kompisar.

Så för lite mer än en månad sen så tog det slut mellan oss.

Vi har haft kontakt hela tiden och pratat som vanligt nästintill även träffats ett par ggr, fast det har vart som det var inna, tråkig stämmning och så.

Så nu är det bestämt att på lördag ska vi på dejt och blir det inte bra då, så ger vi upp det helt och slutas träffas o så.

Så jag ber er, är det någon som har något tips på hur man ska få det att bli bättre igen? behöver verkligen det!

//desperat kille


   
Citera

Callecallecalle:

Vi kan aldrig skratta eller ha riktigt kul tillsammans, vi skämtar aldrig eller så, även fast båda är betydligt mycket roligare personer med våra kompisar.

känslorna har svalnat. det gör ont när knoppar brister [love]

Callecallecalle:

Vi har haft kontakt hela tiden och pratat som vanligt nästintill även träffats ett par ggr, fast det har vart som det var inna, tråkig stämmning och så.

hitta på nåt nytt!!!!!

Callecallecalle:

Så jag ber er, är det någon som har något tips på hur man ska få det att bli bättre igen? behöver verkligen det!

överraska henne. typ visa kuken på ett opassande ställe. de kmr ge er minnen för livet!!!!!

Callecallecalle:

Förra sommaren träffade jag en underbar tjej, Efter ett tags träffande o så blev vi tillsammans. den första tiden var allt jätte bra verkligen, vi träffades o hade hur kul som helst o så.

awww

Callecallecalle:

desperat kille

rawr[crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

Callecallecalle:

Så jag ber er, är det någon som har något tips på hur man ska få det att bli bättre igen? behöver verkligen det!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera