Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp!


Ämnesstartare

Inga oseriösia eller hatfulla kommentarer, tack.
Gay killar kan vara vackra, fina och söta. Alla på sitt sätt.
Men jag måste veta om det här bara är jag som är med om.
Jag är en kille på 15 år som är homosexuell, och jag vill vara med en kille, men inte vara en själv, vilket jag är. Jag vill vara en mjuk, vacker och söt tjej som kan vara normal och jag står inte ut med den här manliga kroppen längre.
Jag står inte ut. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, och jag är för feg för att prata med någon terapeut. Men jag vill inte vara en kille, jag vill inte vara någon som beskyddar, jag vill vara en som blir beskyddad av någon. Ta inte det här fel, jag är ingen ofeminist som tycker att kvinnor bara borde laga mat och städa hemma. Jag vill verkligen inte vara en kille, det här är inte jag. Det känns inte så ett dugg. En sak till, när jag är med mina tjejkompisar så känner jag mig konstig, inte ett dugg normal. Jag avundas dem. Jag vill vara som dem. Jag står inte ut längre och jag behöver bra råd. Någon som har ett?


   
Citera
Ämnesstartare

Icanttakeit:

Men jag vill inte vara en kille, jag vill inte vara någon som beskyddar, jag vill vara en som blir beskyddad av någon

[love]

vänj dig med den du är, accpetera den.
och när du blir lite äldre kan du byta kön [blush]

bättre att vara okej med att vara kilel och sedan bli tjej än att som tjej hata sitt förlutna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske är transsexuell. Byt kön när du blir äldre, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Icanttakeit:

Jag vill vara en mjuk, vacker och söt tjej som kan vara normal och jag står inte ut med den här manliga kroppen längre.

Jag kan inte relatera till dina känslor eftersom jag trivs med att vara kille

MEN

Du kan bli älskad som du är, frågan är snarare om det är den manliga kroppen eller den manliga könsrollen du vill undvika?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla bögig tråd[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänta några år tills du vågar stå för det och tills du är 100% säker (kan man va det vid 15 års åldern om mane kille?)[y]
Tänk inte på det så mycket tills dess så löser det sig[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

vänj dig med den du är, accpetera den.
och när du blir lite äldre kan du byta kön [blush]

bättre att vara okej med att vara kilel och sedan bli tjej än att som tjej hata sitt förlutna

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Många känner som du, men tänk några år innan du bestämmer dig för att byta kön sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Du kan bli älskad som du är, frågan är snarare om det är den manliga kroppen eller den manliga könsrollen du vill undvika?

Både och kan man säga, men det som stör mig mest är nog den manliga könsrollen, och ibland känner jag mig bekväm med min kropp.
Men jag har börjat få de här starka känslorna att jag inte vill vara en man nu de sista veckorna och det kanske har att göra med att jag inte vill att folk ska behandla mig som en kille, och jag har börjat få en massa ångest för att jag inte vill bli kallad en man. Är det normalt att som en homosexuell kille känna såna känslor? Trivs du verkligen i din kropp eller hade du hellre varit en kvinna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Icanttakeit:

det kanske har att göra med att jag inte vill att folk ska behandla mig som en kille

Det är inte så konstigt, killar har massa sjuka förväntningar på sig om hur man skall vara och se ut. Tror dock inte att det är så svårt att hitta en kille som vill ha någon att ta hand om och vara romantisk och beskyddande med.

Icanttakeit:

Trivs du verkligen i din kropp eller hade du hellre varit en kvinna?

Jag älskar verkligen min kropp och mitt utseende. Jag vet att det kanske låter lite drygt, men jag trivs vekligen bra med den och är tacksam för bra gener. Sen tycker jag allmänt att den manliga kroppen är snyggare, kraftfull, muskulös och dynamisk. Typ som ett rovdjur eller snabb sportbil. Men visst, klart jag lekt med tanken att vara en snygg tjej nån ggn [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Icanttakeit:

Jag står inte ut längre och jag behöver bra råd. Någon som har ett?

Jag förstår precis vad du menar, omg, jag kan inte fatta att du är så lik mig[crazy] Jag skulle nog kunna hjälpa dig! Jag är också homosexuell och jag tycker samma sak som dig ibland faktiskt[wink]
Så här gör vi, adda min MSN, så kan vi pratas mer där[smile]
Min MSN är: Marabou__94@hotmail.com
När du addar mig, så skriv vem du är, så jag vet[wink]
Hoppas vi ses på MSN, så vi kan prata!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ne, ja vill inte heller vara en kille [cry]

men jag står ut, börja trolla o suga av folk så blir allt bättre [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adda mig da? wowlana@live.se [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denise_reklamen:

adda mig da? wowlana@live.se

Okej, jag har addat dig nu[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

denise_reklamen:

ITS OVER 9000!!!

Vad är över 9000?[confused]


   
SvaraCitera