Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp, att bli gravid är de sista jag vill..


timeisrunningout:

Fniss. En bekant till mig blev gravid ungefär så. De hade inte ens sex, han kom på henne och de hittade in. Hon är dock sjukt superfertil, obviously. Det var rätt lustigt.

Tyvärr kan jag inte tro på det där hur mycket jag än vill. [sad] Finns ju en ganska stor möjlighet att hon haft annat sex.

Även möjligheten att någon typ runkat i hennes intimtvål känns troligare!


   
SvaraCitera
time
 time

dekadent:

Finns ju en ganska stor möjlighet att hon haft annat sex.

Hon hade icke haft annat sex. Alltså, det här är inte typen av tjej som på något sätt skulle förminska en historia, inte heller överdriva den för att få bättre effekt hos åhörarna. Hon är och har alltid varit extremt outspoken när det har handlat om sex. Ett perfekt citat av henne är "jag som alltid kommer med sexskrönor, så blir jag på smällen när jag inte ens fått knulla!"...

Men, ja, naturligtvis kan hon ha ljugit. Det är bara oerhört osannolikt med just den här tjejen.

Att man kan bli på smällen av avbrutet samlag är ju dock en helt annan femma, det vet ju minsta kotte att man kan bli.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Att man kan bli på smällen av avbrutet samlag är ju dock en helt annan femma, det vet ju minsta kotte att man kan bli.

Lärt mig det nyligen, småstolt far till tre barn nu. [sad]


   
SvaraCitera
time
 time

dekadent:

småstolt far till tre barn nu.

Varför blir jag orolig för dig även när jag vet att du skojar liksom [sad]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Varför blir jag orolig för dig även när jag vet att du skojar liksom

Är ung, vild, vågad och sprudlar av potens! [cool]


   
SvaraCitera

Tyrael:

Wise men talk because they have something to say; fools, becausethey have

men läs på, snälla. det är oansvariga människor som du som orsakar oönskade graviditeter och smittospridning.


   
SvaraCitera

skyll dig själv ifall du blir gravid!


   
SvaraCitera
Tyrael

isola:

men läs på, snälla. det är oansvariga människor som du som orsakar oönskade graviditeter och smittospridning.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

skyll dig själv ifall du blir gravid!

idiotjävel, tror du på fullaste allvar att jag är så jävla dum o inte skyller mig själv eller? det är absolut inget du behöver påpeka, jag vet redan det, tänk efter för fan och kom med nått vettigt nästa gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barbienele:

skyll dig själv ifall du blir gravid!

idiotjävel, tror du på fullaste allvar att jag är så jävla dum o inte skyller mig själv eller? det är absolut inget du behöver påpeka, jag vet redan det, tänk efter för fan och kom med nått vettigt nästa gång


   
SvaraCitera

Tyrael:

eth

Sluta nu. Väx upp.


   
SvaraCitera
Tyrael

isola:

Sluta nu. Väx upp.

Du är patetisk. Tycker synd om dig.


   
SvaraCitera

Tyrael:

Du är patetisk. Tycker synd om dig.

Var det där det bästa du kund komma på? Trodde att du skulle köra samma som när Dan skrev vettiga grejer till dig och du tyckte att det var en bra idé att fråga om han grät. [crazy]


   
SvaraCitera
Tyrael

isola:

Var det där det bästa du kund komma på? Trodde att du skulle köra samma som när Dan skrev vettiga grejer till dig och du tyckte att det var en bra idé att fråga om han grät. [crazy]

Därför att du trollar/har någon vendetta för mig pga att du är patetisk och allmänt dum i huvudet. [smile]

Du försöker liksom inte ens ha en diskussion med mig längre, bara skriver allmänt skit för att trigga mig. Det säger så mycket om dig, och jag älskar när folk skriver idiotiska saker som får dem att se dummare ut än mig som de själva tycker ser dumma ut. [love]


   
SvaraCitera

mändiiee:

tänk efter för fan och kom med nått vettigt nästa gång

mändiiee:

igår (alla hjärtans dag) hade jag sex med min pojkvän som jag älskar innerligt... men vi hade inget skydd och jag har inte haft tid med att skaffa p-piller än...och efter vi hade haft sex gick ja på toa för att kissa, så kom det värsta slemklumpen ur mig, är det sperma eller?

[y][y][y][y][blush][y][y][y][y][y]


   
SvaraCitera