Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp...


Ämnesstartare

Jag känner inte igen mig själv längre, jag är vilsen och sårar mig själv och dom i min omgivning. Jag gråter hela tiden vilket jag aldrig har gjort förr, jag har alltid varit stark och har i princip aldrig visat mig svag för vänner och familj. När jag dricker blir det värre och jag gråter hejdlöst vilket jag självklart får ångest för senare, jag kan till och med säga elaka saker om min bästa kompis. Visserligen trivs jag sällan med sällskapet jag är ute med vilket gör hela situationen jobbigare. Jag vet inte vad jag ska göra men jag orkar inte mer, jag känner mig ledsen och besviken på allt hela tiden. Människor runt om mig måste tro att jag blivit galen eller något, jag skäms så oerhört mycket men jag orkar inte och jag trivs inte här där jag bor eller med människorna, det är fruktansvärt jobbigt.


   
Citera
Ämnesetiketter

Vad exakt vill du att vi ska hjälpa dig med?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon som kanske känt samma, vad fan jag ska göra typ. Inte super kul liv det här 


   
SvaraCitera

Hejhej2:
Någon som kanske känt samma, vad fan jag ska göra typ. Inte super kul liv det här 

Varför gråter du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är just det, jag vet inte varför jag gråter det bara kommer liksom jag blir fruktansvärt ledsen från ingenstans och det finns ingen förklaring, jag bara känner mig så ensam. 


   
SvaraCitera
Alozi

Hur gammal är du om man får fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är 18 år fyller 19 om ett par månader


   
SvaraCitera
Alozi

Hejhej2:
jag är 18 år fyller 19 om ett par månader

Aha trodde det kanske var puberteten först, men depression kan bero på många saker som något hemskt som har inträffat på sista tiden kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte vad jag vet, funderar på om det kan bero på p-piller osv. har fått fruktansvärda förändringar i mitt humör.. kanske är värt och lägga av för att testa och se 


   
SvaraCitera
Alozi

Hejhej2:
Inte vad jag vet, funderar på om det kan bero på p-piller osv. har fått fruktansvärda förändringar i mitt humör.. kanske är värt och lägga av för att testa och se 

Det kan vara möjligt, du kan testa och se hur det går om du lägger av med det ett tag, om det ej gör någon skillnad kanske du ska ta och kontakta en psykolog.


   
SvaraCitera

Hejhej2:
Inte vad jag vet, funderar på om det kan bero på p-piller osv. har fått fruktansvärda förändringar i mitt humör.. kanske är värt och lägga av för att testa och se 

Du skulle kunna ha brist på vitamin D också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får helt enkelt sluta med p-pillerna och börja äta D-vitamin och hoppas på det bästa!! Vill inte ha det såhär inför sommren osv. Tack i alla fall 🙂 


   
SvaraCitera

Hejhej2:
Någon som kanske känt samma, vad fan jag ska göra typ. Inte super kul liv det här 

hej vill de prata någon dag känner samma och om du känner för att kontakta mig..... skype namn tobbe3370Hjärta


   
SvaraCitera