Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp


Ämnesstartare

Hej skulle du kunna lägga ut detta på honey and the bees? Har träffat en kille i våras som jag kom så bra överens med. Kände en sån attraktion och dragning till honom och vi hade jätte roligt med varann. Sån himla dragningskraft som nästan kändes som elektricitet och så fort han rörde mig smälte jag. Har aldrig känt så förut. Och hade då ett riktigt dåligt förhållande som jag avslutade nyligen. Nu är det så att han är en hel del äldre men detta är inte the main issue. FICK HÖRA ATT HAN HAR SAMBO och dom har nyligen köpt hus och jag är absolut ingen dålig person som skulle sabba någons lycka. Men denna killen nämnde inte alls att han har tjej utan det var någon annan som frågade hur det gick. Han är det finaste jag sätt och han gör mig så glad. Han har skrivit till mig ett par gånger (troligen när han varit full) och så ringde han mig igår för han visste jag skulle dricka. Jag försöker bara vara trevlig för vi är arbetskamrater så har svarat och igår ringde jag tillbaka för jag ej tänkte efter. Han svarar inte men ändå skriver han då och då. Idag när jag såg honom på jobbet var jag lite arg och han mer eller mindre sprang ifrån jobbet utan att knappt säga hej. Igår när jag sa att jag skulle dricka sa han att jag skulle komma förbi och "underhålla honom" för hans flickvän var borta. Nu undrar jag hur ska jag ta allt detta? Eftersom jag och han jobbar på samma ställe och han är rolig att umgås med. Jag vill ju gärna vara hans vän, kan det vara så att jag misstolkat allt och att han bara vill vara vän också? Varje gång han skrivit har han inte svarat och idag kändes det som han skämdes och därför skyndade sig iväg. Känner mig så arg och förvirrad.. Hur ska jag bete mig och vad ska jag göra


   
Citera
Yaren

1. Glöm honom han är upptagen 
2. Han är värd att glömmas, varför hör han av sig just när du ska dricka? :S 
3. Om han fortfarande är gullig och på dig, säg att du tolkat som att han flirtar. Han ska inte flirta med dig. 


   
SvaraCitera

giphy.gif


   
SvaraCitera