Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp


Viola
Ämnesstartare

hej:)
jag ska få en guldhamster men har inget namn förslag så snälla kan ni skicka namn förslag till mig. både hona och hane:)


   
Citera

Unkle Adams II


   
SvaraCitera

lilla fittan


   
SvaraCitera

passar både bra på hona och hane !


   
SvaraCitera

Tina och Tage


   
SvaraCitera

Din kvinna:
lilla fittan

cringe


   
SvaraCitera

Ronny, Big Papa, Tito, Gash eller nåt riktigt hårt. Guldhamstrar är tuffa som fan. Det är olagligt att ha 2 guldhamstrar i samma bur eftersom de är ensamlevande djur å slåss till döden om de kommer i kontakt med en annan. De blir kränkta av namn som Snutten å Bubbe. 


   
SvaraCitera

horunge eller Arne


   
SvaraCitera
M04
 M04

Karamell, candy, melle,molle,enid,my,mandy,Micke,Rex,pan,Bob,Bobby luna,bella,bell,mille,sesar,tux,lux,flux,rora, eller nåt sånt idk


   
SvaraCitera

Rocky, Zack, Sasha, Damon, Hamtaro har jag döpt min. Nallen, Bregott, Shadow, Ringo Star. Pluto. Twix. Bogey man. Orlando Bloom. Yohio. 

Namnet jack gillar dr. Cox


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Ringo Star

SkeletonGirl: Bogey man

SkeletonGirl: Yohio

Mycket glad


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Ronny, Big Papa, Tito, Gash eller nåt riktigt hårt. Guldhamstrar är tuffa som fan. Det är olagligt att ha 2 guldhamstrar i samma bur eftersom de är ensamlevande djur å slåss till döden om de kommer i kontakt med en annan. De blir kränkta av namn som Snutten å Bubbe. 

Psst trevlig snubbe. 


   
SvaraCitera

Fox mulder eller Scully, jag gillar Scully mer.


   
SvaraCitera

123fendas:

Mycket glad

Hellre yohio än Yatzy. Yatzy är mer kattnamn


   
SvaraCitera

Plejadisk Panda:
Ronny, Big Papa, Tito, Gash eller nåt riktigt hårt. Guldhamstrar är tuffa som fan. Det är olagligt att ha 2 guldhamstrar i samma bur eftersom de är ensamlevande djur å slåss till döden om de kommer i kontakt med en annan. De blir kränkta av namn som Snutten å Bubbe. 

Lilleman. Lillefot. Draco Malfoy. Sid är ett bra namn. Diego <3


   
SvaraCitera