Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp, har sån jääääääääävla ångest


yuuuy
Ämnesstartare

Hej! I förrgår var jag, min bästa vän och 2 andra kompisar på en fest i sthlm som var alkoholfri. Vi drack innan vi gick in men då blev min kompis så jävla full. Hon spydde, kunde knappt gå och så däckade hon.  Det blev ju inte bättre när det var vakter där som skickade ut henne och hotade med att ringa polisen. 

Själv var jag också full och gjorde bort mig där då jag träffade fyra stycken jag kände. En av dem var en kille från min klass som känner många  och är rädd att han kommer berätta för folk om detta då han såg hur full min kompis var och så märkte han ju att jag också var full. Jag skäms  över min kompis som blev så full, vi var de 1 som var så fulla som vi var på festen. Visst, folk hade druckit innan men de var inte så fulla.  Vad ska jag göra? Vad tycker ni om detta, är jag största fjortisen? är rädd att jag har fått ett dåligt rykte nu...

Skriv snälla er åsikt!!!!


   
Citera

yuuuy:
Hej! Igår var jag, min bästa vän och 2 andra kompisar på en fest i sthlm som var alkoholfri. Vi drack innan vi gick in men då blev min kompis så jävla full. Hon spydde, kunde knappt gå och så däckade hon.  Det blev ju inte bättre när det var vakter där som skickade ut henne och hotade med att ringa polisen. 

Själv var jag också full och gjorde bort mig där då jag träffade fyra stycken jag kände. En av dem var en kille från min klass som känner många  och är rädd att han kommer berätta för folk om detta då han såg hur full min kompis var och så märkte han ju att jag också var full. Jag skäms  över min kompis som blev så full, vi var de 1 som var så fulla som vi var på festen. Visst, folk hade druckit innan men de var inte så fulla.  Vad ska jag göra? Vad tycker ni om detta, är jag största fjortisen? är rädd att jag har fått ett dåligt rykte nu...

Ta det bara lugnt förhoppnings vis så har du lärt dig något.
Nästan alla men inte alla har eller kommer vara med om något liknande.
Det är en stor del utav att bli vuxen man gör bort sig.


   
SvaraCitera

det är bara dåliga människor som bryr sig om sitt rykte. du kan alltså med fördel strunta i ryktet.

välj bättre droger bara.


   
SvaraCitera

thl*kt N.:
det är bara dåliga människor som bryr sig om sitt rykte. du kan alltså med fördel strunta i ryktet.

välj bättre droger bara.

Att uppmana till konsumtion utav droger är nog det sämsta tipset du har delat ut på länge...


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

Att uppmana till konsumtion utav droger är nog det sämsta tipset du har delat ut på länge...

det gjorde jag inte men vad skönt att påminnas om hur groteskt man porträtteras i exakt alla andra medvetanden utom sitt eget

alkohol är en drog

skademinimering


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

det gjorde jag inte men vad skönt att påminnas om hur groteskt man porträtteras i exakt alla andra medvetanden utom sitt eget

alkohol är en drog

skademinimering

Allt är relativt alkohol är inte klassad som en drog i Sverige...


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

Allt är relativt alkohol är inte klassad som en drog i Sverige...

kan jag få veta hur gammal du är så jag vet hur dåligt samvete jag ska ha


   
SvaraCitera

thl*kt N.:

kan jag få veta hur gammal du är så jag vet hur dåligt samvete jag ska ha

Beror på vilken hur du mäter ålder mentalt eller fysiskt ?


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

Beror på vilken hur du mäter ålder mentalt eller fysiskt ?

allt under 40 är barn


   
SvaraCitera

Tickstart:

allt under 40 är barn

Enligt Svensklag så är man myndig när man är 18 vilket borde tolkas som vuxen (?)


   
SvaraCitera
Yaren

NaughtyMe:

Allt är relativt alkohol är inte klassad som en drog i Sverige...

Det är en drog, men den är inte en narkotikaklassad drog 


   
SvaraCitera

Yaren:

Det är en drog, men den är inte en narkotikaklassad drog 

Koffein är en drog men inte narkotikaklassad


   
SvaraCitera
Yaren

NaughtyMe:

Koffein är en drog men inte narkotikaklassad

Ja 


   
SvaraCitera

NaughtyMe:

Ta det bara lugnt förhoppnings vis så har du lärt dig något.
Nästan alla men inte alla har eller kommer vara med om något liknande.
Det är en stor del utav att bli vuxen man gör bort sig.

+1 Tumme upp


   
SvaraCitera