Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp!!! Har världens dilemma!!!


kerlon86:

de är mina värderingar o principer.

de är rätt fåniga [crazy]


   
SvaraCitera

kerlon86:

de är mina värderingar o principer

Du kanske borde tänkt över dina medeltidsvärderingar innan du bestämde dig för att leva på 2000-talet.

kerlon86:

utan de var mer en bekräftelse på att hon var en tjej som var värd bättre, enligt henne

Ja, exakt? Att söka bekräftelse är ju så jävla impräntat i vår hjärna att vi ofta gör det utan att tänka. En skitstor del av alla komplex handlar om att inte bli bekräftad, vare sig det handlar om bekräftelse från sina vänner, sin pojkvän, sina föräldrar, sina arbets/klasskamrater eller från det motsatta könet. Folk har gjort MYCKET värre än att runka av två killar för att få bekräftelse, du ska vara glad att hon inte gjorde något värre.

kerlon86:

Om hon lurar mig genom att säga en sak för att bli tillsammans med mig, är inte det fel?

Inte mer fel än att tycka att en tjej är äcklig för att hon haft sex med fyra personer i sitt liv. Folk ljuger oftare än de talar sanning när det handlar om hur många sexpartners de haft, så varför kan inte du bara

Image

som alla andra gjort?

Så som du beter dig så verkar det som om att du ska vara glad över att ha fått en tjej som inte är socialt retarderad eller helt förstörd inombords.


   
SvaraCitera

kerlon86:

Snälla hjälp mig är ja dömmande? Eller är hon verkligen äcklig person!

Du låter ganska dömande ja [crazy]

Om du inte litar på henne och känner att du inte kan börja lita på henne så är det nog bäst att ni gör slut, jag har svårt att se hur det skulle hålla i längden om du inte litar på henne. Om du vill lösa det/tror att du kan lita på henne igen så prata med henne om hur du känner osv osv osv.


   
SvaraCitera
mynona

Mawns:

Hon kan väl inte hjälpa att du är så barnslig att hon måste ljuga för att inte du ska flippa och säga att hon är äcklig. Hur fan tror du det känns att höra sin pojkvän säga att man är äcklig för något man gjort för flera år sedan och redan haft flera års ångest för?

Mawns:

Så ring din tjej och säg att du älskar henne nu.

[love] Lyssna på Mawns.


   
SvaraCitera
time
 time

Helt ärligt tycker jag att det är hon som borde gå runt och fundera över om hon ska dumpa dig och inte tvärtom, med tanke på att du kallar henne äcklig baserat på vad hon gjorde för flera år sedan.

kerlon86:

Om hon lurar mig genom att säga en sak för att bli tillsammans med mig, är inte det fel?

Hon försökte ju uppenbarligen bara skydda dig från en sanning som gjort att du gått ifrån henne, vilket betyder att den här tjejen gillar dig riktigt mycket och ville ändra på sig själv för din skull. Hoppas hon återfår förnuftet och inser att det inte är något som helst fel på att ha varit sexuellt aktiv och att det är din kvinnosyn som är äcklig, inte hon.


   
SvaraCitera
time
 time

Insåg nu att Mawns sade precis allt jag vill säga fast bättre. Lyssna på Mawns. [love]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Insåg nu att Mawns sade precis allt jag vill säga fast bättre. Lyssna på Mawns.


   
SvaraCitera

kerlon86:

Det som är big deal är att hon har ljugit för mig hela jävla tiden om det, när hon vet hur viktigt de är för mig.

Det låter inte som att hon respekterar dig.


   
SvaraCitera
time
 time

Barfota:

Det låter inte som att hon respekterar dig.

[zzz]


   
SvaraCitera

Låst på begäran av trådskaparen


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera