Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp! Läs, its about sex


alis
 alis

Jag blev av med min oskuld när jag slutade 9an , idag är jag 23, min lillasyster är 13 år hade Jah fått höra att hon vill bli av med sin oskuld eller att hon har , jag hade hängt henne levande .  Du borde vänta ha inte så bråttom du kommer ångra dig senare i livet tro mej . Jag vet att det är spännande och Du vill testa men gör dig själv en tjänst och vänta med det . 


   
SvaraCitera

Varför frågar du om hjälp, när du inte vill ha vår hjälp? Vi som kommenterat här är en hel del äldre än du, varit med om mycket, många av oss riktigt tråkiga saker. Vi vet, iaf jag, för jag har själv gjort de misstaget, och ångrar det djupare än djupast! Ha kul med vänner, hitta dig själv, bli kär i någon som inte kräver sex av dig, som älskar att umgås och skratta med dig, någon som inte behandlar dig som en i mängden. Sök inte efter uppmärksamhet som dom andra tjejerna du umgås med, sök efter respekt, de varar längre!


   
SvaraCitera
ajasl

Hej (kanske lite sent för svar men men) jag tycker att du ska vänta med att ha sex även fast jag förstår att du anser dig själv som en mogen 13 åring! Men det är ditt beslut så jag tänker inte lägga mig i den saken men om du nu vill förlora oskulden men denna kille som tror du redan har förlorat,LJUG INTE för han säg till han att nu är det så att jag är oskuld. Det är inget fel med att vara det och helt ärligt inget personligt men om du inte kan berätta sanningen för han,eller skaffa kondomer så tror jag inte du är så mogen som du anser dig vara. 


   
SvaraCitera

Du gå till ungdoms centralen och be om kondom och glid medel kan du köpa på apotek ifall det värkar pinsamt så gör det precis innan Apoteket stänger sen kan man och slicka fingrarna och använda dom


   
SvaraCitera

Någon som känner Sexstress här oj oj är  ''13 år'', eh ja sex är överskattat!  

Nej du är inte mogen för femöre, vrf  då följa grupptrycket och lita inte på vad allt dina kompisar säger,de skryter bara! 


   
SvaraCitera