Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp mej nu!!! viktigt


Ämnesstartare

hejsan jag är 13 och ska börja gymma !! ska köra SQUATS med vikter osv för att bygga upp rumpan. jag ska använda mig av waist trainer under mitt "arbete". men om jag gymmar normalt varje dag efter skolan hur lång tid tar det innan jag ser resultat? och måste jag äta "healthy" eller kan jag äta som jag brukar vilket är sött osv varje dag men är ej tjock haha . snälla hjälp detta är viktigt för mej!!!!


   
Citera
Ämnesstartare

Det tar "lång" tid att få resultat. Läs på mer om träning och ge det ett år så ska du se att det börjar ta sig.


   
SvaraCitera

sluta med det söta, det leder bara till skit ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Df79:
hejsan jag är 13 och ska börja gymma !! ska köra SQUATS med vikter osv för att bygga upp rumpan. jag ska använda mig av waist trainer under mitt "arbete". men om jag gymmar normalt varje dag efter skolan hur lång tid tar det innan jag ser resultat? och måste jag äta "healthy" eller kan jag äta som jag brukar vilket är sött osv varje dag men är ej tjock haha . snälla hjälp detta är viktigt för mej!!!!

beror väl på vad du menar med "resultat" det tar ju tid som allt annat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waisttrainer är ju inge bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använd waisttrainer om du vill förstöra din organ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du äter skräpmat medans du går och tränar leder ju träningen till ingenting, det blir liksom plus minus noll. Så ja, det är viktigt att veta vad du stoppar i dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym001:
om du äter skräpmat medans du går och tränar leder ju träningen till ingenting, det blir liksom plus minus noll. Så ja, det är viktigt att veta vad du stoppar i dig 

Stämmer inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Stämmer inte alls.

uh, jo. Det beror ju såklart på vad du vill träna upp men kost spelar en stor roll. 


   
SvaraCitera

Panda:

Stämmer inte alls.

Stämmer visst. Kost är a och o.


   
SvaraCitera

Märks att du är desperat. Ta't lugnt med träningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym001:

uh, jo. Det beror ju såklart på vad du vill träna upp men kost spelar en stor roll. 

Pundarjävel:

Stämmer visst. Kost är a och o.

"Skräpmat" kan inkluderas i kosten om man så vill. Är det optimalt? Nej, men går gör det absolut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

"Skräpmat" kan inkluderas i kosten om man så vill. Är det optimalt? Nej, men går gör det absolut.

Absolut, men vem vill det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym001:

Absolut, men vem vill det?

De flesta. Det är gott.


   
SvaraCitera

Panda:

"Skräpmat" kan inkluderas i kosten om man så vill. Är det optimalt? Nej, men går gör det absolut.

Men det är inte nödvändigt på något sätt.


   
SvaraCitera