Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig


Ämnesstartare

Varför mår jag psykiskt dåligt av notfallingaparts bilder? Vad är det med dem som är så fruktansvärd störande och gör ont? Personligen tror jag att det gör ont för att jag blir arg, men jag vet inte varför jag blir arg. Han är ju inte extremt ful (typ missbildat ansikte/för stor näsa/fula tänder/finnar), men NÅGONTING är det, VAD?

Känner ni samma sak eller är det något problem jag har?

ava_132173.jpg


   
Citera

Ja han ser ju inte ut som en filmstjärna direkt

Och det verkar som om han älskar att se sig själv på bild dessutom, det är ju rätt irriterande med såna människor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mastodontfilmsMats:

Och det verkar som om han älskar att se sig själv på bild dessutom, det är ju rätt irriterande med såna människor

finns väl många som horar ut sig på bilder, men inte som är så störande.


   
SvaraCitera

tror det är hans förföriska blick som gör det


   
SvaraCitera

:/


   
SvaraCitera

BLODÅDRA:

finns väl många som horar ut sig på bilder, men inte som är så störande.

Det är nånting med de där tjocka läpparna och frisyren. Han ser ut som en elak karikatyr på t.ex Elvis, fast han tror säkert att han är minst lika stilig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

tror det är hans förföriska blick som gör det

hahah :'(

ennie:

:/

[mad]

mastodontfilmsMats:

Det är nånting med de där tjocka läpparna och frisyren. Han ser ut som en elak karikatyr på t.ex Elvis, fast han tror säkert att han är minst lika stilig

HAHAHAH JAAA läpparna som fan.


   
SvaraCitera

gillade honom bättre när han var kurdtroll fattar inte varför han ska bli stekare:S


   
SvaraCitera

Han verkar ha humor och självdistans, och han ser bra ut. Gå ut ur mitt internet. [y]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera