Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig!!!


Ämnesstartare

Snälla hjälp mig:(... Har varit tillsammans med min kille i 15 månader snart och allt känns så jobbigt:( Han verkar inte kunna vara romantisk:( Det är alltid jag som kommer med idé att gå på restaurang och bio m.m... Men får aldrig något av honom... Och han har börjat vilja pussas mindre, känns det som i alla fall när vi träffas:(... Han kanske är en sån kille som inte kommer med några romantiska saker eller är sån på det sättet:( Vad tror ni? kan jag göra något åt det? För jag vill inte alltid komma med idén:([n]

broken_heart-1823.jpg


   
Citera
Åtta

Du vill...? Förändra din pojkvän?


   
SvaraCitera

Är han annorlunda emot vad han var förut kan du nog börja ana ugglor i mossen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Du vill...? Förändra din pojkvän?

Nej klart jag inte vill förändra honom:(


   
SvaraCitera
Åtta

Sockerbit_92:

Nej klart jag inte vill förändra honom:(

Sluta gnälla då.


   
SvaraCitera

Låt honom jobba för lite pootang. kanske hjälper


   
SvaraCitera

om han var så från första början så vet du ju varför
men om han har blivit så på senaste tiden så kan det bero på att han har tappat intresset tex.


   
SvaraCitera

Han har kanske tröttnat på dig .. Eller bara tagit det lugnt och slutat försöka för att du ger allt till honom utan att verka be om några gentjänster ... Han tar det för givit [zzz]


   
SvaraCitera

Gör slut innan han gör det....

Eller så konfronterar du honom helt enkelt. I ett förhållande är kommunikation A och O!


   
SvaraCitera

Han kanske är en romantiker någonstans inombords, och det får du bara reda på genom att prata med honom.

Om han inte är en romantisk kille och om det är just en romantisk kille du vill ha så borde du leta efter en kille som är romantisk.


   
SvaraCitera

Sockerbit_92:

romantisk

Sockerbit_92:

gå på restaurang och bio

Does not compute.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera