Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig, kär i en tjej jag mobbat.


Boden

applekakanshaj2:
Länka den här tråden i ett sms till henne, så kan hon se hur du tänker, och vad du vill.

Håller helt och hållet med


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHAH BROR OM DU TROR ATT EN TJEJ SKA KOMMA TILLBAKA TILL DIG EFTER ATT HA KALLAT HENNE ÄCKLIG HORA TÄNK OM HOPPAS ATT STUNDEN DU BER OM URSÄKT ATT HENNES PAPPA SKA KOMMA OCH SLÅ HUVET UR DIG ATT DU ENS TROR HENNES PAPPA LÅTER HENNE BLI IHOP MED EN "ÄCKLIG JÄVLA SKITUNGE" HON ÄR INGEN ÄCKLIG HORA MEN DÄREMOT ÄR DU EN ÄCKLIG JÄVLA SKITUNGE OJ FÖRLÅT DE KANSKE VAR FÖR LITE FÖR DE DU GJORDE 🙂


   
SvaraCitera

du är en författare, och skriver riktigt bra, historien är hemskt men det är någons liv. Hon borde få läsa allt det här, även om hon antagligen inte kommer att förlåta någon av er så ger det henne en liten förklaring, lite hopp för framtiden? Att någon gillar en är alltid något som räddar ens liv i vardagen, även om det var en så vidrig person


   
SvaraCitera

Åh vill också vara mobbad Rodnar


   
SvaraCitera

Jag tror inte att den här historien är sann. Den är skriven som en novell.
Men om den skulle vara sann så kan jag som f.d mobboffer säga att min mobbare är den fulaste kille jag någonsin har känt, på alla plan. Det har inte förändrats 15 år senare. Det finns inte en chans att ett mobboffer skulle bli tillsammans med sin mobbare såvida han/hon inte är allvarligt psyksjuk.

Edit: och nu ser jag att tråden är urgammal.


   
SvaraCitera

L'mna henne ifred


   
SvaraCitera

Jag hoppas du tar denna text du har skrivit till oss och skickar det till henne, även om det blir mer än 1 år sedan ni sågs... Om du nu någonsin läser detta inlägg...
Ha hopp. Förlåter hon ej dig, så förlåt dig själv
Straffa inte dig själv för det här, det förstör bara dina val du gör i stunden mot självförbättring. Du är inte ditt förflutna. 

Det här känns som i en film...


   
SvaraCitera

Du har en jäkla tur att jag inte gick i den klassen, hade slagit sönder dig din lilla ****. Vafan e ditt problem? Tror du att du e cool eller tuff för att du gör så mot en brud? Du e en fkn pajas. Jiddra men en kille som kan slå ner dig istället. Vet att jag svarat ett halv år senare men jag hoppas att du inte ens vad om ursäkt.


   
SvaraCitera

Aventador: Du har en jäkla tur att jag inte gick i den klassen, hade slagit sönder dig din lilla ****. Vafan e ditt problem? Tror du att du e cool eller tuff för att du gör så mot en brud? Du e en fkn pajas. Jiddra men en kille som kan slå ner dig istället. Vet att jag svarat ett halv år senare men jag hoppas att du inte ens vad om ursäkt.

Klart han ska be om ursäkt? Till och med han kan inse sina misstag och bli någonting bättre än vad han var tidigare? Ska man inte uppmuntra honom mot att bli en bättre person, för vi läsare håller ju med att han gjorde något oacceptabelt. Om han själv inser det, ska vi inte lyfta upp hans insikter för vad han har gjort så han i framtiden blir en bättre person? Istället för att aldrig förlåta honom, vilket bara betyder att man fortfarande ser honom som en dålig person som inte har förändras. Men i verkligheten så har han ju det, och är en annorlunda människa nu- fast när man inte förlåter någon så vill man dra deras förflutna i ansiktet på dem i nuet för att anklaga honom nu för det han gjorde då, när han i själva verket inte är samma person nu som han var då. Och är inte det fel av dem personerna som gör så och ser honom ur den synvinkeln? 
Det klart han inser vad han har gjort nu, han säger ju det när han skriver


   
SvaraCitera

Kalcium555:

Klart han ska be om ursäkt? Till och med han kan inse sina misstag och bli någonting bättre än vad han var tidigare? Ska man inte uppmuntra honom mot att bli en bättre person, för vi läsare håller ju med att han gjorde något oacceptabelt. Om han själv inser det, ska vi inte lyfta upp hans insikter för vad han har gjort så han i framtiden blir en bättre person? Istället för att aldrig förlåta honom, vilket bara betyder att man fortfarande ser honom som en dålig person som inte har förändras. Men i verkligheten så har han ju det, och är en annorlunda människa nu- fast när man inte förlåter någon så vill man dra deras förflutna i ansiktet på dem i nuet för att anklaga honom nu för det han gjorde då, när han i själva verket inte är samma person nu som han var då. Och är inte det fel av dem personerna som gör så och ser honom ur den synvinkeln? 
Det klart han inser vad han har gjort nu, han säger ju det när han skriver

Kompis han flippa med en brud i 3 år, 3 år det är hela gymnasiet. Tror inte ursäkt hjälper, hade någon gjort så mot mig och sedan bett om ursäkt hade jag tagit det som en kränkning.


   
SvaraCitera

Aventador: Kompis han flippa med en brud i 3 år, 3 år det är hela gymnasiet. Tror inte ursäkt hjälper, hade någon gjort så mot mig och sedan bett om ursäkt hade jag tagit det som en kränkning.

Känner du det som en kränkning just för att efter alla år av det han gjort så är du såklart fortfarande så arg av den otroliga smärta han orsakat, så du blir arg när han beslutat sig för att bli bättre, vara god nu när han samlar mod för att göra dig rätt, och kommer fram för att säga att han är ledsen för det han gjort?

Men att inte förlåta är att ignorera hans goda gärning som han nu gör. Då ignorerar man det faktum att han blivit bättre nu än vad han var förr. Och att du väljer att du vill fortsätta se honom som den 'dåliga' människan som han var förr men som han uppenbarligen inte är nu, då betyder det att du inte vill acceptera att han blivit en bättre person nu.


   
SvaraCitera

Behöver du ett genuint lån för affärsändamål eller att betala din skuldkontakt Mr Kellie Wilson nu för äkta lån via e-post: Oceanicfinance113@gmail.com


   
SvaraCitera