Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp mig! Vad ska jag välja??? Kusin eller kompisar??


Ämnesstartare

Tänk på att du kanske träffar andra roliga människor när du är i sthlm också, medan du umgås med din kusin [smile] Då kanske du skapar nya vänner!
Om dina kompisar så sällan har tid att umgås, är det värt och ge sig in på något? Det är något jag skulle fråga mig. Inte roligt att lära känna folk som ändå ofta är upptagna, menar jag. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om du allvarligt betraktar detta som ett "jobbigt problem" så är jag avundsjuk på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

om du allvarligt betraktar detta som ett "jobbigt problem" så är jag avundsjuk på dig

Jag har haft ett jobbigt jävla liv också, gnäll inte[no-no]. Det är nu saker börjar ordna sig.
Och vadå? Det är jobbigt! För att jag kommer att bli så ensam utan dom två kompisarna men jag kommer må bättre av att åka till stockolm trorts att det är mer kortvarig lycka. Det är fan svårt.

getupstayup:

på att du kanske träffar andra roliga människor när du är i sthlm också, medan du umgås med din kusin Då kanske du skapar nya vänner!

Ja det är precis det som är kul[bigsmile]! Har skaffat en massa nya! Men grejen är att man kan lixom inte behålla kontakterna, har prövat[sad] så jag blir fast här med vänner som inte förstår mig och skiter i mig typ, medans alla andra underbara människor som är lika mig är kvar i stockholm[sad][sad][sad]. Jag tycker om en vän här hemma sjukt mycket [love]men hon är så upptagen och känner inte samma för mig[cry]. Fan vad jag hatar mitt liv


   
SvaraCitera

ceka92:

SNÄLLA, RÅD?

Jag skulle stannat hemma. Det är ju redan bra med kusinen, så satsa på folket där hemma istället nu. Det kommer va kul medans det varar men efteråt kommer du bara sitta där och ångra att du inte valde dina lokala vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dagens ilandsproblem


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

dagens ilandsproblem

"teet har ju blivit kallt!" är ett ilandsproblem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina "vänner" hemma verkar ganska värdelösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Dina "vänner" hemma verkar ganska värdelösa.

hmm kanske lite. Dom är smått självupptagna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Dina "vänner" hemma verkar ganska värdelösa.

Du har nog rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

hmm kanske lite. Dom är smått självupptagna.

du behöver dom inte, träffa kusinen i stället [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

Det jag egentligen undrar är, ska jag välja att skapa bra vänner här hemma eller åka och ha det underbart med min kusin?

Din kusin kommer alltid att finnas för dig. Så chansa och satsa på kompisarna! Då har du iaf testat och vågat. Som sagt, din kusin kommer alltid finnas där [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

så jag blir fast här med vänner som inte förstår mig och skiter i mig typ, medans alla andra underbara människor som är lika mig är kvar i stockholm[sad][sad][sad]. Jag tycker om en vän här hemma sjukt mycket [love]men hon är så upptagen och känner inte samma för mig[cry]. Fan vad jag hatar mitt liv

åk till din kusin för fan! skulle jag gjort, då får du åtminstone kul en tid, istället för att sitta och vänta på kassa vänner som inte bryr sig ett skit. Dom är inte värda att slösa tid på. Inte ens denna vän du tkr så mkt om, är värd att slösa energi på om hon är sådan. flytta till stockholm? [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

getupstayup:

flytta till stockholm?

[love][love][love][love]I wish


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

[love][love][love][love]I wish

I wish too, fast isf gbg för min del [love][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera