Aviseringar
Rensa alla

Snälla hjälp! "Lets get it on..."


Ämnesstartare

Jag behöver hjälp att hitta en låt som betyder väldigt mycket för mig. Problemet är bara att jag inte vet vad den heter, vem som gör den eller hur den går. Det ända jag kan av den är den här raden:
"Lets get it on"
Jag tror att det går så, men jag är inte helt säker. "Lets" är ganska utdraget, "get it" går ganska snabbt, när man sjunger "on" så går tonen upp lite, dessutom är det lite mer utdraget igen. Det är typ det jag vet.
Det är svårt att beskriva hur sång låter, men jag gjorde mitt bästa. Snälla, snälla. Om du tror att du kanske, möjligen, possible vet vilken låt det kan vara så HJÄLP MIG!


   
Citera

Lol.


   
SvaraCitera

Av en slump tjötar jag med en polare på MSN om de mest patetiska sexlåtarna, och vi kom precis in på den här låten. Och vi tänker att, ja, den är bra löjlig ändå alltså.


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Och vi tänker att, ja, den är bra löjlig ändå alltså.

hur kan du förnedra en grym låt?

lisa000:

HJÄLP MIG!

www.google.se --> lets get it on lyric --> sök

lovar att det går snabbare än att göra en tråd =)


   
SvaraCitera

KristalleN:

hur kan du förnedra en grym låt?

Det är ingen grym låt. Marvin Gaye har gjort betydligt bättre låtar än den. Den är helt enkelt för osubtil. Tänk om det hade varit en svensk som sjungit: "Nu knullar vi". Hur smidigt är det? Inte smidigt alls, skulle jag säga.


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Det är ingen grym låt. Marvin Gaye har gjort betydligt bättre låtar än den. Den är helt enkelt för osubtil. Tänk om det hade varit en svensk som sjungit: "Nu knullar vi". Hur smidigt är det? Inte smidigt alls, skulle jag säga.

HAhaha, men ta vilken engelsk låt som helst och översätt den, alla låter helt cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Det är ingen grym låt. Marvin Gaye har gjort betydligt bättre låtar än den. Den är helt enkelt för osubtil.

Det är fel låt, kanske jag ska ta och tala om... [rolleyes]

KristalleN:

www.google.se --> lets get it on lyric --> sök

lovar att det går snabbare än att göra en tråd =)

Jag är inte säker på att den heter så änns, därför var det lättare att göra en tråd. Dessutom kan jag inget annat ur låten än just den raden, så även om jag hittat rätt låt så skulle jag inte vetat om det. [tard]


   
SvaraCitera

KristalleN:

HAhaha, men ta vilken engelsk låt som helst och översätt den, alla låter helt cp

"Engelska - det språk som får något korkat att låta som något coolt Duke Nukem sagt"


   
SvaraCitera

iddqd:

"Engelska - det språk som får något korkat att låta som något coolt Duke Nukem sagt"

Duke Nukem 3d [love]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera