Aviseringar
Rensa alla

snälla hjälp! vad ska man göra om man misstänker att hon är med andra?


Ämnesstartare

Har varit på g med en tjej nu i ett halvår, har gått upp och ner men nu börjar vi komma nånstans.
Hon säger att hon älskar mig och min personlighet men inte är redo för att starta upp ett förhållande än...
Hon är tydligen rädd för det eftersom hon aldrig haft ett riktigt förutom kk förhållanden...

Hon är alltid social och småflörtig på andra killar men gör aldrig något...
Idag kom en av hennes kompisars kille fram och tog henne på häcken och tryckte henne jättenära ansiktet, tydligen är han sån mot alla men ville bara nita killen...
Hon fattade inte varför utan blev bara irriterad.

Sedan såg jag att hon sms:ade någon jonas, såg bara början och slutet men stod så här, stackare det var tråkigt, men du kanske kan... puss <3
hon svarade i alla fall "nej inte ikväll är på väg hem puss"

Är inte detta något jag ska vara orolig för? ska jag prata med henne om det? på ett sätt vill jag bara att hon ska göra bort sig så jag kan gå ifrån detta men får aldrig något tydligt tecken...
Älskar henne men vet inte om jag kan lita på henne, hade jag gjort det hade allt varit underbart.
Och därför är det bäst att få ett slut på det..

Snälla hjälp! vet inte vad jag ska göra?


   
Citera

det låter ju lite oroande. [sad]

Borde prata med henne om det här. Säg precis så som du skrev här i tråden. Hon kan fan inte säga annat än att det är helt befogat för dig att bli misstänksam. Försök pressa henne lite[y] lycka till


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppmärksamhetsluder, grattis.

Bara att dumpa efter ligg.


   
SvaraCitera

joockse:

halvår

joockse:

inte är redo för att starta upp ett förhållande än

Grattis. Du har blivit fysiskt utnyttjad i 6 månader. Om du tar upp det med henne så kommer hon antagligen bli sur som fan, förklara för dig att ni inte är tillsammans och sedan säga upp kontakten med dig.

Om du på allvar tror att du kan komma någonvart med er relation så råder jag dig att inte ta upp detta med de andra killarna utan istället bara förklara för henne hur du känner. Annars hade jag nog sagt upp kontakten med henne, du kommer bara bli ledsen och mer sårad.


   
SvaraCitera

falsk biatch


   
SvaraCitera

Ja det ser snarare ut som att du är hennes lilla KK :]


   
SvaraCitera

Det låter faktskt som om hon inte är redo för nåt ännu, hon strular tydligen med andra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kommer aldrig att få den här tjejen. Hon tycker antagligen att du är behaglig att ligga med, men inte mer än så. Strunta i henne nu. Hon älskar inte dig.


   
SvaraCitera

Har det gått 6 månader och hon vill fortfarande inte ta dig seriöst och håller på med andra är hon helt enkelt inte intresserad av det, sorry dude.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Hon säger att hon älskar mig och min personlighet men inte är redo för att starta upp ett förhållande än...

joockse:

Är inte detta något jag ska vara orolig för? ska jag prata med henne om det?

joockse:

Älskar henne men vet inte om jag kan lita på henne, hade jag gjort det hade allt varit underbart.

So? Alltså ni är inte ihop? Ni liksom, vadå träffas bara? Känns inte som att ni är på samma nivå vad det gäller förhållanden alls... verkar inte som att hon vill eller vare sig är tillräckligt intresserad av ett seriöst riktigt förhållande...

Tror att det är bäst att Du släpper taget om henne om ni har lall:at omkring 6 månader. Det är sjukt länge. Jag hade lagt av för länge sedan, kanske orkat hålla ut i 4 månader max som jag gjorde med min kille där vi umgicks konstant i typ 3 månader, lärde känna varandra osv både hade intresse för varandra, det räckte bara att se på mig och honom att vi skulle bli ihop tillslut, det var bara frågan om när liksom.

Leave her. Hon och du är ute efter helt olika saker, tyvärr. Du är ute efter någonting helt annat, så låt inte en tjej hindra dig från att träffa din rätte!

Så säg det till henne, du är ute efter ett riktigt förhållande och tyvärr så verkar hon inte vara i samma nivå som dig. Du kan ju inte vänta på henne en hel evighet, du måste ju gå vidare! [no-no]


   
SvaraCitera

men shit, får väl vara lite bestämd mot din kvinna[shake]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera