Aviseringar
Rensa alla

Snälla, kan någon förklara hans beteende? vad vill han?


Ämnesstartare

Det här är lite av en textvägg men jag skulle bli väldigt, väldigt glad om någon eller några kunde svara på mina frågor om en killes beteende. Vad han känner och vad det är frågan om. För själv är jag inte 100 %.

Först och främst vill jag säga att man gör precis det motsatta när man har känslor och när man är kär än vad logiken säger. Jag borde redan från början sagt nej när han ville ha sex men jag var kär.

Jag fick känslor efter det att vi haft sex första dejten. Det var en mycket trevlig och rolig dejt. Jag berättade aldrig att jag hade några känslor för honom men han anade nog det.

Jag sa att jag vill ses,
han sa först då
vet inte”,
sedan sa han att han inte var ute efter något seriöst just nu och tyckte inte det var en bra ide att ses.
Jag ljög när jag sa att jag inte heller var seriös just nu.
Han sa okey och gick offline. Jag förstod inte, fick panik.
Han kom tillbaka när jag sa
"inte just nu, inte tillräckligt stabil".
Han blev glad när jag frågade om vi kunde vara vänner.

Första frågan: varför gick han offline? Hade han också känslor? Eller tyckte han bara jag var dum som ljög? För han kom ju tillbaka sedan.

När han sedan visste att jag haft sex med någon annan (jag berättade för en vän (som tidigare varit vän med förmåner som trösta mig. Så ville han ses igen och ha sex. Han sa att han trodde jag gillade honom och att han nu inte längre kände någon press på sig. Jag hade fortfarande känslor men sa inget då heller. Jag kunde inte den dagen, hade studier. När jag sedan kunde hade han en dejt sa han. Jag frågade hur den gick sen. Han sa den gick bra. Så jag antog att han fick sitt sex då. Jag blev avundsjuk.

Vad menar han med press? Tyckte han det gick för fort? Eller att det var jobbigt att jag fick känslor? Eller handlade allt bara om sex?

Någon vecka efter det sms:a jag kåta sex sms som han nappade på. Vi fortsatte ha sex en gång i veckan (Det var alltid jag som sms om han ville ha sex förutom en gång) men jag kunde inte bete mig på det sätt jag ville och lära känna han mer. Han var inte heller så som förut. Han sa ja till sex och jag fick komma men han betedde sig inte som första dejten. Jätte svårt att ha en dialog med någon som ligger under täcket på soffan och tittar på two and half man, poker och andra små tråkiga program. Dricker öl och äter snus och inte tar något inaktiv att ha sex med mig eller prata med mig. Han är jätte tyst, säger inte mycket och är väldigt tråkig.

Där är också en grey jag undrar över. Han sa ja till sex men han verkade inte bry sig om det så mycket om han fick det eller inte. Han sa inte mycket. Startade ingen konversation och gav korta svar om jag frågade något. Han var stel, tyst och tråkig. Det var han inte förut.

Varför gör han så? Spelar han? Försöker han provocera fram så att det händer något så han vet vad jag känner?

Det blev lite bättre och inte lika spänt sedan men jag kunde inte ha sex när jag kände så. Blev jobbigt för mig. Han betedde sig så annorlunda. Så tyst och stel. Jag berättade sedan tillsist Att jag fick känslor. Tackade för sexet, ölen och sällskapet och sa lite förolämpande saker. Han svara med aa,då vet jag, har inget bra svar. Sedan ursäktade jag mig om jag förolämpat han och hoppades det var okey att säga hej någon dag på msn. Sedan frågade han en annan dag om det var jag som skrev kyss igår. (nej det hade jag inte). Nån dag efter det undrade han om jag var sugen på sex någon dag. Jag sa ja. Sedan skulle han höra av sig när han kunde. Då ringde ungdomsmottagningen några dagar efter och sa att någon angivit mig som klamydia smittad.

Varför frågar han mig om det var jag som skrev kyss igår? Jag fatta inte.
Varför frågar han om jag vill ha sex när jag precis förklarat att jag fick känslor redan från början?
Bryr han sig bara om sex?

I alla fall, han sa sedan på msn att han fick klamydia efter mig och trodde inte jag hade det för vi hade kondom varje gång förutom första. Jag sa det, att det bra att han sa att det var han som var den klamydia smittade. För jag visste inte riktigt vem det var. Han sa,

klart man är ärlig, jag i alla fall :P,
jag sa jaja, du få visa hur man ska göra för att inte gå när du är frisk , krya på dig,
han svara inte. Jag gick offline.

Nu har det snart gått 10 dagar innan han får ha sex igen. Jag har testat mig, men har förmodligen inte det då jag testade mig efter honom. Men testar igen för säkerhets skull.

Tror ni han hör av sig? Eller ska jag fråga hur det går med klamydia infektionen? Han har inte sagt något på flera dagar på msn. När vi träffades under "sex" veckorna var han inte alls på msn. Nu under klamydian är han där hela tiden. Men han säger inget, och inte jag heller.

jätte tacksam om ni orkar läsa min story och för svar ^^


   
Citera
Ämnesetiketter

Image

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Oj Gundam.


   
SvaraCitera

Mynta:

jätte tacksam om ni orkar läsa min story och för svar ^^

Här är mitt svar (seriös)


   
SvaraCitera

Mynta:

Jätte svårt att ha en dialog med någon som ligger under täcket på soffan och tittar på two and half man, poker och andra små tråkiga program

Kvalitétsunderhållning. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Horstat:

Oj Gundam.

tack för din reaktion, inser nu hur fånig jag faktiskt är, och ja han hörde av sig igen

Bajwa:

Här är mitt svar (seriös)

mmm, kul att han skrattar 😛

fistforfight:

Kvalitétsunderhållning.

ja, visst fick han underhållning + sex, och att jag hämtade ölen, och svaret på frågan om han hörde av sig är ja. ¨det gjorde han.


   
SvaraCitera

Horstat:

Oj Gundam.

snodde bilden, tack! [smile]


   
SvaraCitera

Mynta:

jag sa jaja, du få visa hur man ska göra för att inte gå när du är frisk , krya på dig,

Skulle inte heller svara på det för jag förstår inte vad det betyder.


   
SvaraCitera

Mynta:

Vad menar han med press?

han menade säkert att iom att du hade haft sex med en annan så tog han det som att du inte var intresserad av honom längre och då tänkte han att han kunde ha dig som kk utan att du skulle whina sen om att du var kär

han verkar vara en riktig jävla gorilla om du frågar mig, hade jag varit du hade jag skickat ett mordhot på posten som tack för klamydian och sen aldrig mer talat med honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Skulle inte heller svara på det för jag förstår inte vad det betyder.

😛 Alltså han vet vad det betyder.

Tilda1988:

han menade säkert att iom att du hade haft sex med en annan så tog han det som att du inte var intresserad av honom längre och då tänkte han att han kunde ha dig som kk utan att du skulle whina sen om att du var kär

tack för svaret, Hm, han tänker nog lite så fortfarande, men det var ju han som inte var ute efter något seriöst just nu. Ja, så då måste man ju försöka gå vidare på något sätt. Det funkade inte för mig.

Tilda1988:

han verkar vara en riktig jävla gorilla om du frågar mig, hade jag varit du hade jag skickat ett mordhot på posten som tack för klamydian och sen aldrig mer talat med honom

mm, han hörde faktiskt av sig igår efter jag skrivit detta, jag fick reda på att han var frisk igen, och att han hade många som vill ha sex med honom. (det vet jag inte om det stämmer). Jag sa det att jag får inte reda på om klamydian förrän på måndag. Han sa att han förstod. Sedan frågade han om jag haft sex med någon osv o andra saker. Jag fråga om han visste hur man blir bättre på sex. knulla mer? sa han och gick offline.

Jag har verkligen ingen koll på den människan. På vilken nivå han är på. Jag inser att jag rörde ju till det för mig själv genom att inte säga något. Men jag förstår inte han.... riktigt.


   
SvaraCitera

Mynta:

Jag har verkligen ingen koll på den människan. På vilken nivå han är på. Jag inser att jag rörde ju till det för mig själv genom att inte säga något. Men jag förstår inte han.... riktigt.

Nä, hade jag varit du hade jag bara strypt all kontakt med honom o hittat en skön kille istället 🙂


   
SvaraCitera

Mynta:

😛 Alltså han vet vad det betyder.

Förstod när jag läste din andra tråd. ^^

Men han verkar väl inte så mycket att ha?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Nä, hade jag varit du hade jag bara strypt all kontakt med honom o hittat en skön kille istället 🙂

Jag vet att det är den bästa lösningen. =) Det är bara så svårt att glömma känslor. De kan vara så starka.

Oväntad:

Förstod när jag läste din andra tråd. ^^

Men han verkar väl inte så mycket att ha?

Jag vet inte, i början var han faktiskt fin. . Jag är också en sådan människa som ser något bra i de flesta.


   
SvaraCitera

Mynta:

Jag vet inte, i början var han faktiskt fin. . Jag är också en sådan människa som ser något bra i de flesta.

I början ja. Och det är klart, nästan alla har sina bra sidor. Men vill du nöja dig med det? Vill du engagera dig känslomässigt i honom? Är det värt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

I början ja. Och det är klart, nästan alla har sina bra sidor. Men vill du nöja dig med det? Vill du engagera dig känslomässigt i honom? Är det värt det?

Jag hade önskat det var värt det. Men jag vet inte nu längre. Det är nog bättre att ge dem känslorna och energin till en skön kille ist.

Det är bara det att hans "förvandlande" beteende från en glad typ till en tråkig typ sätter myror i huvudet på mig. men det är nog rätt svårt att ifrån en text bedömma hur en männsika är.


   
SvaraCitera

Mynta:

men det är nog rätt svårt att ifrån en text bedömma hur en männsika är.

Sant. Men han låter ärligt talat som en man som har sunkat ned sig efter femton års äktenskap 😛


   
SvaraCitera