Aviseringar
Rensa alla

Snälla, kan någon förklara hans beteende? vad vill han?


Ämnesstartare

Oväntad:

Sant. Men han låter ärligt talat som en man som har sunkat ned sig efter femton års äktenskap 😛

hahaha, det kan stämma, hur menar du sunkat?
han e 25 😛

och jag tror att exet dumpade honom för ett tag sedan.
typ det första han sa, var väl något om att hästtjejer (hans ex) hade fina rumpor och att han var 176 mm lång. Då bröt jag kontakten med han. Han var ju inte seriös.

Fast sedan råkade jag ragga på han på spraydate några månader efteråt. (annan bild). När han sa att vi pratat förut och när jag såg vem det var på msn förstod jag och tyckte det var pinsamt. Det tyckte han var roligt 😛


   
SvaraCitera

Mynta:

hahaha, det kan stämma, hur menar du sunkat?

Ja alltså han verkar ju inte direkt anstränga sig för att du ska trivas i hans sällskap.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Ja alltså han verkar ju inte direkt anstränga sig för att du ska trivas i hans sällskap.

Nej, det är mest det som förbryllar mig. Jag får gärna komma och så vidare men om han råkade somna innan jag har sex med honom så tror jag inte han bryr sig. Fattar inte :s

Han verkar tycka lite synd om sig själv. Själv destruktiv på något sätt. Det kanske är någon vän som bett han leka runt lite och bli gladare, vad vet jag. Det som framför allt intresserar mig nu är just hans beteende så jag vet lite bättre om hur han fungerar så jag vet hur jag ska bete mig. Det är därför jag skrev den där text väggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han låter ju som ett riktigt extraslemmigt manssvin, herregud dina känslor förstör ju ditt omdöme helt. Tror du verkligen att någonting bra kan komma ur detta? Fråga hjärnan, inte hjärtat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marona:

Han låter ju som ett riktigt extraslemmigt manssvin, herregud dina känslor förstör ju ditt omdöme helt. Tror du verkligen att någonting bra kan komma ur detta? Fråga hjärnan, inte hjärtat.

Ja, de har det gjort, alldelse riktigt. Jag har försökt att göra som hjärnan säger, gå vidare och glöm det, tyvärr fungerar inte det, utan jag måste ta itu med problemet. Ibland har inte hjärnan rätt alla gånger.

Jodå, det har redan kommit några bra saker, speciellt erfarenhet. Jag medger att jag trasslade in mig själv, nu försöker jag trassla ut det.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera