Aviseringar
Rensa alla

Snälla kan någon swisha lite pengar?


Ämnesstartare

Hej!
Snälla skulle någon kunna swisha lite pengar? Jag behöver verkligen det just nu! skriv på pm så får ni nummer!
Tack så jättemycket på förhand


   
Citera

Mycket glad 


   
SvaraCitera

: S Vad skaru hare till?


   
SvaraCitera

Precis som föregående talare undrade, vad behöver du pengarna till?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rotorblad:
: S Vad skaru hare till?

Jag ska köpa en skolavslutningsklänning, visst det låter dumt. Men jag har verkligen inte råd :C

rotorblad:
: S Vad skaru hare till?


   
SvaraCitera

TS, om du swishar mig 1000kr idag så får du tillbaka 100 000kr om en månad, vad säger du?


   
SvaraCitera

Om du inte har råd är det ju bara att ha något annat på dig. Varför köpa en klänning om man har ont om pengar? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Användarnamn123:
Om du inte har råd är det ju bara att ha något annat på dig. Varför köpa en klänning om man har ont om pengar? 

Eftersom att jag ska vara fana, o då behöver man ha nåt vitt på sig


   
SvaraCitera

Användarnamn123:
Om du inte har råd är det ju bara att ha något annat på dig. Varför köpa en klänning om man har ont om pengar? 

för att man kan få pengar av okända människor gratis på internet???


   
SvaraCitera

åh gullit Gråter
längtar te ja köper klänningar te mina döttrar Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
TS, om du swishar mig 1000kr idag så får du tillbaka 100 000kr om en månad, vad säger du?

Jadu, jag har bara en krona på kontot


   
SvaraCitera

Varför köper inte dina föräldrar en klänning? 


   
SvaraCitera

ab58597:

Jadu, jag har bara en krona på kontot

Då är det bara att bita i det sura äpplet och ge dig ut i natt och leta pet-flaskor/burkar med pant!!!!!


   
SvaraCitera

Hur kommer man ens på att tigga pengar av främlingar för något så (subjektivt) trivialt? Vet ej om jag ska bli impad eller förfärad. Det brukar ju annars sitta rätt långt in hos folk att tigga. Lutar åt lite impad. Har du inga andra klänningar hemma du kan välja mellan?


   
SvaraCitera

Kontakta Svenska Kyrkan


   
SvaraCitera