Aviseringar
Rensa alla

Snälla någon ha samma intresse som jag!


Ämnesstartare

Jag tycker som Tv-Serierna och filmerna Star Trek finns det någon annan där ute som har samma intresse som jag skulle jag gärna vilja höra det!


   
Citera

Jag gillar star trek, men jag kan inte se på sereier, vet inte Vrf jag har försökt flera ggr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det handlar ju om att verkligen fastna i ett avsnitt så att man senare vill se på fler. Du kanske bara har försökt på fel ställen! I en av Star Trek serierna är det absolut första avsnitten väldigt dåligt och då blir man inte så motiverad av att fortsätta. I den serien kan det vara bättre att börja med ett av de riktigt bra avsnitten för att bli intresserad.


   
SvaraCitera

Men , jag gillar star trek. Men jag skrev att jag kan knte kolla på serier eftersom jag har inte den där känslan, försökte kolla på bra serier som tex under kupolen, vargarna eller Vikings men det gick inte. Jag vet inte Vrf men jag kan kolla på filmer av en slags på en längre tid som tex Marvel, jag bara älskar Mavel filmer, men kan inte kolla på serier bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kingerek:
Men , jag gillar star trek. Men jag skrev att jag kan knte kolla på serier eftersom jag har inte den där känslan, försökte kolla på bra serier som tex under kupolen, vargarna eller Vikings men det gick inte. Jag vet inte Vrf men jag kan kolla på filmer av en slags på en längre tid som tex Marvel, jag bara älskar Mavel filmer, men kan inte kolla på serier bara

Jag förstår.


   
SvaraCitera
keynan

Star strek serierna är faktiskt bättre än filmerna:)) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:
Star strek serierna är faktiskt bättre än filmerna:)) 

Jag håller verkligen med! De är helt fantastiska!


   
SvaraCitera
keynan

Trattis2:

Jag håller verkligen med! De är helt fantastiska!

Yes, själv började jag med star Trek interprice och har sedan dess kollat på DS9 och just nu voyager, är på säsong 6 och tycker de är de bästa;))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:

Yes, själv började jag med star Trek interprice och har sedan dess kollat på DS9 och just nu voyager, är på säsong 6 och tycker de är de bästa;))

Jag började också med enterprise, sedan har jag sett på hela TNG, hela VOY, delar av DS9, delar av TOS och alla DIS hittills. Voyager är min absoluta favoritserie, jag håller på och ser om den för 3:e gången nu!


   
SvaraCitera
keynan

Trattis2:

Jag började också med enterprise, sedan har jag sett på hela TNG, hela VOY, delar av DS9, delar av TOS och alla DIS hittills. Voyager är min absoluta favoritserie, jag håller på och ser om den för 3:e gången nu!

Oj du har ju nästan sett alla, tycker också om voyager, dess storyline är otroligt lockande och äventyrligt.  Vill börja med TNG efter voyager, kanske borde jag ha börjat med de första men det ska bli roligt att kolla på;


   
SvaraCitera
keynan

DS9 var ju lite unikt då den inspelar sig på space station och inte på spaceship:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:

Oj du har ju nästan sett alla, tycker också om voyager, dess storyline är otroligt lockande och äventyrligt.  Vill börja med TNG efter voyager, kanske borde jag ha börjat med de första men det ska bli roligt att kolla på;

Ja, det kanske hade varit bättre för dig att se TNG innan DS9 för att förstå Worf ordentligt. Det är en karaktär med mycket bakgrundshistoria.

Jag behöver däremot se hela DS9, jag har problem med att ta mig förbi säsong 4.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:
DS9 var ju lite unikt då den inspelar sig på space station och inte på spaceship:)

Ja, det har du rätt i!


   
SvaraCitera
keynan

Trattis2:

Ja, det kanske hade varit bättre för dig att se TNG innan DS9 för att förstå Worf ordentligt. Det är en karaktär med mycket bakgrundshistoria.

Jag behöver däremot se hela DS9, jag har problem med att ta mig förbi säsong 4.

Du har rätt när det gäller worf, fantastiskt karaktär, vet att han var med i TNG också, har bara en säsong kvar av voyager så ser fram emot det, såg att allt finns på netflix nu:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keynan:

Du har rätt när det gäller worf, fantastiskt karaktär, vet att han var med i TNG också, har bara en säsong kvar av voyager så ser fram emot det, såg att allt finns på netflix nu:))

Ja, jag blev jätteglad när de kom till netflix, det förenklade saker. Jag antar att de kom för att folk skulle vilja se på Discovery!


   
SvaraCitera