Aviseringar
Rensa alla

snälla sluta objektifiera mig


Ämnesstartare

är trött på att ni objektifierar mig och ser mig endast som en "lustigkurre/clown", har faktiskt också andra egenskaper

mår inte alls bra pga detta


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

det är kanske en försvarsmekanism pga att de inte vill erkänna att dina argument ofta har goda poänger och att det ofta kan vara relevant kritik gentemot deras egna uppfattningar, enkelt att avfärda dig om de ser dig som någon som bara är en lustigkurre/buspojk.

om jag var du skulle jag besvara dessa människors respektlöshet med att i gengäld inte bemöta dessa människor med respekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Käften din vita cisman. du har ingen talan, var nöjd med att vi inte snor dina pengar osv.


   
SvaraCitera

tkr du inte är rolig så du behöver inte va ledsen

:PPPpppPppppPPPp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
tkr du inte är rolig så du behöver inte va ledsen

:PPPpppPppppPPPp

har jag sagt att alla clowner anses vara roliga? väldigt mogen kommentar asså


   
SvaraCitera

Problemet är att  man inte vet ifall man ska ta den här tråden seriöst eller inte?
Om man tar den seriöst faller man för dina skämt.
Tar man den inte seriöst har man inget att förlora. Förutom ditt välmående. Men det skiter väl fan jag i?

Pojken och vargen?

(Så kan man tänka om man är hård. Jag är inte hård. Jag bryr mig om ditt välmående)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Weeaboo:
Käften din vita cisman. du har ingen talan, var nöjd med att vi inte snor dina pengar osv.

Vet inte hur det är relevant men är brun 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta må bra o se bra ut då

du får väl acceptera att alla vill äta upp dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill också sluta vara clown tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Problemet är att  man inte vet ifall man ska ta den här tråden seriöst eller inte?
Om man tar den seriöst faller man för dina skämt.
Tar man den inte seriöst har man inget att förlora. Förutom ditt välmående. Men det skiter väl fan jag i?

Pojken och vargen?

(Så kan man tänka om man är hård. Jag är inte hård. Jag bryr mig om ditt välmående)

var inte seriös med att jag mår dåligt pga detta men tråden i sig är inget skämt och något som borde tas på 100% allvar, likt många andra av mina inlägg där jag uppenbarligen är 100% seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mpt:hv:
sluta må bra o se bra ut då

du får väl acceptera att alla vill äta upp dig

gillar inte att du skuldbelägger mig. vet dock ej hur mitt mående eller useende har nåt med fetta att göra, läste du tråden?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej du är objekt så jag läser inte det du skriver


   
SvaraCitera

Bööööörg:

var inte seriös med att jag mår dåligt pga detta men tråden i sig är inget skämt och något som borde tas på 100% allvar, likt många andra av mina inlägg där jag uppenbarligen är 100% seriös

Ironi är språkets tyngsta drog.

Såg ni... vilket mäktigt citat jag fick till..
En riktig tänkare är jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fantastiskt:

Ironi är språkets tyngsta drog.

Såg ni... vilket mäktigt citat jag fick till..
En riktig tänkare är jag..

Du mig att tänka iaf, kommer ej på vad citatet skulle kunna betyda 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, har inget att säga om detta...

mpt:hv:
nej du är objekt så jag läser inte det du skriverej


   
SvaraCitera