Aviseringar
Rensa alla

Snagga eller låta växa?


lolz
 lolz
Ämnesstartare

Hej, jag har under fyra år nu till och från haft allt från pojkkort frisyr ner till axlarna. För ca ett halvår sedan klippte jag mitt hår pojkort igen efter att ha haft nästan enda ner till axlarna. Men under detta halvåret har jag låtit det växa ut igen, jag tänkte spara mitt hår till skolavslutningen.

Men nu är det så att jag har fått idéen att kanske klippa av mig mitt hår igen. Mitt hår just nu är lite nedanför öronen jätte många olika längder över hela håret pågrund av det korta jag hade innan. Grejen är att när jag har långt hår tycker jag väldigt illa om det (jag har extremt tjockt hår) det är jättejobbigt och det hänger bara i vägen. och när jag har kort hår längtar jag jättemycket efter långt hår och kunna göra fina uppsättningar.

Så vad ska jag göra - snagga/klippa kort eller låta det växa?


   
Citera
reben

snagg e alltid fult men om d är vad man är ute efter är d väl rätt beslut.


   
SvaraCitera

lägg till bild då


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska ha längre hår och inte snaggat, de tycker jag inte är fint på någon.

Att ha ganska kort men tjockt eller hur man ska säga brukar vara fint typ aah.

Sen om du känner när du har längre hår att du kan göra mer med ditt hår så ska du givetvis ha långt hår och om du låter det vara långt så känns det bra och sen när du låtit det växa ut tillräckligt långt så det inte längre är i vägen så tror jag att du kommer tycka att det blir jätte bra Party


   
SvaraCitera