Aviseringar
Rensa alla

Snagga sig?


Finns det någon sorts internet-simulator där man kan ladda upp foton på sig själv och se hur man skulle se ut snaggad? [crazy] För jag är kanske kanske kanske eventuellt möjligen inte direkt intresserad, men det vore kul att se hur min ansiktsform och så skulle passa i snaggat. [blush]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Svårt att tro att en sådan sida existerar, men skulle den göra det skulle jag också vilja ha. [cheers]


   
SvaraCitera

ClosingTime:

Svårt att tro att en sådan sida existerar, men skulle den göra det skulle jag också vilja ha. [cheers]

[sad] Jag vågar ju inte annars..


   
SvaraCitera

Daande:

[sad] Jag vågar ju inte annars..

My advice:
Du ser bra ut i det du har, kasta inte bort det.
men med det sagt, hår växer tillbaka och det kan inte bli annat än fel 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns nog bara för andra hårfärger...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

det kan inte bli annat än fel 🙂

haha jo det kan bli rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Daande:

se hur min ansiktsform och så skulle passa i snaggat

dra en nylonstrumpa över håret
hehehe

men jag tror du skulle passa [blush]


   
SvaraCitera

Behövs väl inte? "Dra" bara upp håret när du har duschat. Lite krångligt att förklara, men du ska försöka se så mycket av skallen som möjligt. Och du behöver ju inte köra 3mm snagg. Växer ditt hår snabbt förresten?


   
SvaraCitera

Det är bara bli oi-oi skinkhedd!


   
SvaraCitera

Så lägligt. Jag har snaggning i tankarna just nu, dårå.


   
SvaraCitera

Pappbox:

My advice:
Du ser bra ut i det du har, kasta inte bort det.
men med det sagt, hår växer tillbaka och det kan inte bli annat än fel 🙂

Men det vore så skönt (för att inte tala om fräscht) att kunna ha kort till sommaren. 🙁

Sockerconny:

det finns nog bara för andra hårfärger...

Jag färgar håret ofta, det är inget problem.

fejkciterarn:

Behövs väl inte? "Dra" bara upp håret när du har duschat. Lite krångligt att förklara, men du ska försöka se så mycket av skallen som möjligt. Och du behöver ju inte köra 3mm snagg. Växer ditt hår snabbt förresten?

Jag har väldigt mycket hår - man ser inte huvudformen även om man drar tillbaks det... Och det jag tänkte var något i stil med:

Image


   
SvaraCitera

Daande:

Jag har väldigt mycket hår - man ser inte huvudformen även om man drar tillbaks det... Och det jag tänkte var något i stil med:

Jaha. [sad]
Men det är väl fan bara att prova? Blir det fel, så blir det. Hår växer ju som sagt ut.


   
SvaraCitera

Daande:

Men det vore så skönt (för att inte tala om fräscht) att kunna ha kort till sommaren. 🙁

Ja, jag har det själv och det är easy att ha ^^
har man rätt huvud för det är det assnyggt med så tror du att du har det så go for it


   
SvaraCitera

Daande:

Finns det någon sorts internet-simulator där man kan ladda upp foton på sig själv och se hur man skulle se ut snaggad? [crazy] För jag är kanske kanske kanske eventuellt möjligen inte direkt intresserad, men det vore kul att se hur min ansiktsform och så skulle passa i snaggat. [blush]

Haha! Jag är fan lika dan, jag vågar inte chansa så jag har klippt mig några cm kortare för varje klippning istället. Just nu så har jag faktiskt kort hår, men det växer ut snabbt igen. Så nästa gång kanske det blir några milimeter, nu känns inte steget lika långt så nästa gång vågar jag nog chansa och se hur fan det ser ut på mig (har ju inte haft det sen jag var liteN)


   
SvaraCitera

fejkciterarn:

Jaha. [sad]
Men det är väl fan bara att prova? Blir det fel, så blir det. Hår växer ju som sagt ut.

Ja fast... mitt hår är min käraste kroppsdel. [cry][cry][cry] Jag vårdar det som om det vore mitt barn.

KarlMarx:

Haha! Jag är fan lika dan, jag vågar inte chansa så jag har klippt mig några cm kortare för varje klippning istället.

Men jag skulle behöva hålla på i flera år tills det blev så kort. [n]

Pappbox:

Ja, jag har det själv och det är easy att ha ^^
har man rätt huvud för det är det assnyggt med så tror du att du har det så go for it

Men det är ju det jag inte vet [cry][cry]


   
SvaraCitera