Aviseringar
Rensa alla

Snagga sig?


Ämnesstartare

tjena, har funderingar på att snagga av håret men vet inte riktigt om jag skulle passa i det. Vilken huvudform bör man ha för att inte se ut som ett totalt mongo? [bigsmile]


   
Citera

du passar inte i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kakaoxo:

du passar inte i det.


   
SvaraCitera

Du ser inte riktigt ut att passa i det om det är du på din avatar.
Men annars är snagg ruskigt nice, skönt och praktiskt [cute]

Dock kan du ju alltid prova och se [y]


   
SvaraCitera

Äh, så farligt är det nog inte som alla säger. Tjejer har ju rätt schyssta huvuden som verkar lämpa sig rätt bra för snagg, men om du inte är Natalie Portman (ser inte ut att vara det) så skulle jag nog säga att hår är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jovisst växer ju ut rätt så snabbt [smile]

i värsta fall får man väl gå runt och se lite smått rolig ut i några veckor [rolleyes]


   
SvaraCitera

du ska inte snagga dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snagg = aldrig okej[no-no]


   
SvaraCitera

snagg = nästan alltid okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snagg e fult ! på i stort sett alla ! x) du har redan snyggt hår så våga nt raka bort d [no-no] [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe tack, antar att håret får va kvar ett tag till då [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Segaarn:

hehe tack, antar att håret får va kvar ett tag till då [bigsmile]

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

Gör det! Gick i axellångt hår i så många år, sedan snaggade jag mig för några veckor sedan...och det är helt underbart! Har aldrig känt mig såhär fri[smile][rolleyes]


   
SvaraCitera

Segaarn:

Vilken huvudform bör man ha för att inte se ut som ett totalt mongo?

Om du har otur upptäcker du att du är en plattskalle när du rakat av det. Många har platt skalle, eftersom dom som barn legat mycket på rygg innan skallen format sig och blivit fin och fast. Dom som dras ut med sugklocka ur sin mors underliv får också en något (ibland mycket) deformerad skalle. Inte så kul.

För att testa hur din skalle ser ut så kan du göra det mycket enkelt för dig - trä en nylonstrumpa över huvudet som en mössa. Då ser du om du skulle se snygg ut som skallig.

MVH
Skalleper


   
SvaraCitera

Snagga dig inte. Jag tror inte att du kommer passa i det.


   
SvaraCitera