Aviseringar
Rensa alla

Snap hjälp


Ämnesstartare

Jag gillar en kille i min skola. För en vecka sedan ungefär så addade han mig på snap, vilket jag blev jätte glad för! Vi snapade ganska mycket den kvällen. Därefter har vi bara skickat dagar och så till varandra. Men jag vill att vi ska börja snacka liksom. Men jag vågar liksom inte kontakt. Så jag skickade en vanlig bild istället, vilket han svara på. Så vi skickade några bilder till varandra sen dissa han. Vad betyder detta? Vill ju att vi ska börja snacka men får känslan av att han inge gillar mig? Tror ni den känslan stämmer? 
Behöver verkligen hjälp


   
Citera
spket

Tjej1414:
Jag gillar en kille i min skola. För en vecka sedan ungefär så addade han mig på snap, vilket jag blev jätte glad för! Vi snapade ganska mycket den kvällen. Därefter har vi bara skickat dagar och så till varandra. Men jag vill att vi ska börja snacka liksom. Men jag vågar liksom inte kontakt. Så jag skickade en vanlig bild istället, vilket han svara på. Så vi skickade några bilder till varandra sen dissa han. Vad betyder detta? Vill ju att vi ska börja snacka men får känslan av att han inge gillar mig? Tror ni den känslan stämmer? 
Behöver verkligen hjälp

Jag känner inte killen, och inte dig heller. Men nej, det betyder ingenting. Han kanske är lika "osäker" och så som dig? Det du kan göra är ju bara att skicka en bild och skriva "tjena" eller något för att få igång en konversation. Han kanske bara väntar på att du ska skriva något för att han är lika rädd som dig 😉 Kör hårt, bara skriv något. Om du inte gör det kommer du ångra dig länge framöver!!!


   
SvaraCitera

Tjej1414:
Jag gillar en kille i min skola. För en vecka sedan ungefär så addade han mig på snap, vilket jag blev jätte glad för! Vi snapade ganska mycket den kvällen. Därefter har vi bara skickat dagar och så till varandra. Men jag vill att vi ska börja snacka liksom. Men jag vågar liksom inte kontakt. Så jag skickade en vanlig bild istället, vilket han svara på. Så vi skickade några bilder till varandra sen dissa han. Vad betyder detta? Vill ju att vi ska börja snacka men får känslan av att han inge gillar mig? Tror ni den känslan stämmer? 
Behöver verkligen hjälp

Du dör inte av att skriva "hej" till honom eller så. 🙂


   
SvaraCitera

skicka en fråga till hnm som han mst svara på, som tex "vad handlade so läxan om?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spket:

Jag känner inte killen, och inte dig heller. Men nej, det betyder ingenting. Han kanske är lika "osäker" och så som dig? Det du kan göra är ju bara att skicka en bild och skriva "tjena" eller något för att få igång en konversation. Han kanske bara väntar på att du ska skriva något för att han är lika rädd som dig 😉 Kör hårt, bara skriv något. Om du inte gör det kommer du ångra dig länge framöver!!!

Tack för era råd, men de jag tänker är på ifall de kommer bli stelt när vi kommer till skolan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

its_just_me:

Du dör inte av att skriva "hej" till honom eller så. 🙂

det är sant. Men när vi bara har liksom skickat bilder till varandra på oss själva är de alltid jag som börjar skicka och så slutar de alltid med att han dissar, tror ni detta betyda något eller?


   
SvaraCitera
spket

nääää tror inte de kommer bli stelt, det blir ju inte mer stelt än vad du gör det! Om du går in med inställningen att det bara är nice och skönt så kommer de bli de! Lovar! 

Lycka till <3


   
SvaraCitera

Tjej1414:

det är sant. Men när vi bara har liksom skickat bilder till varandra på oss själva är de alltid jag som börjar skicka och så slutar de alltid med att han dissar, tror ni detta betyda något eller?

Om du tex skickar en bild på dig, han skickar tillbaka å du skickar efter det så förstår jag att han dissar dig. han dissar inte dig men alltså man skickar inte tusen bilder på sig till varann xD.

Tjej1414:

Tack för era råd, men de jag tänker är på ifall de kommer bli stelt när vi kommer till skolan. 

Det kommer inte bli stelt. Jag var kär i en kille i min skola så jag tryckte in ett papper i hans skåp där det stod mitt skåpnummer, namn, att jag gillar honom å att han kan adda mig på snap. Vi pratade på snap lite. Han verkade inte så intresserad. Dagen efter var det som att han hade glömt det. Vissa killar är sånna. Man kan skriva med de å dagen efter låtsas de som inget har hänt.


   
SvaraCitera