Aviseringar
Rensa alla

snapchat


Ämnesstartare

penja:
Är detta på internet? Är det en app?
En chattapp.

Se detta klipp så ser du hur de funkar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla adda mig jag e skitcreepy 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:
Ni får ursäkta men jag är ju 80 år när det kommer till sådant här.
Man skickar bildmeddelanden till varandra som 10 sek efter öppning (?) förstörs? Det är väl ändå inte meningen att man ska sitta med telefonen i näven hela tiden? Men det är ju en fin marknad att sälja bilder på, iof. Ta betalt för en liten titt bara.

nej. du har all tid i världen att glo på dem fram till dess att du öppnar dem, därefter är det allt mellan 1-10 sekunder du kan glo på meddelandet. du behöver ju inte sitta med telefonen i näven då mao. eller vadå? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

nej. du har all tid i världen att glo på dem fram till dess att du öppnar dem, därefter är det allt mellan 1-10 sekunder du kan glo på meddelandet. du behöver ju inte sitta med telefonen i näven då mao. eller vadå? 

här tänkte jag att det inte lagrades på mobilen så att man kunde titta på det när man ville utan att det bara blixtrade förbi. vilket ju var dumt tänkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

här tänkte jag att det inte lagrades på mobilen så att man kunde titta på det när man ville utan att det bara blixtrade förbi. vilket ju var dumt tänkt.

skaffa snapchat och adda mig <3 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

skaffa snapchat och adda mig <3 

vad heter du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

här tänkte jag att det inte lagrades på mobilen så att man kunde titta på det när man ville utan att det bara blixtrade förbi. vilket ju var dumt tänkt.

jaha. ja, det var dumt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

jaha. ja, det var dumt. 

kladdkaka i rumpan-dumt ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burgfitta:

skaffa snapchat och adda mig <3 

har ba kontantkort och det är dyert att vara uppkopplad som jag har för mig att man måstevara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

har ba kontantkort och det är dyert att vara uppkopplad som jag har för mig att man måstevara

det går via wi-fi jag skickar bara via wi-fi iallafall inte 3g


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

kladdkaka i rumpan-dumt ja

typ så, ja

isola:

har ba kontantkort och det är dyert att vara uppkopplad som jag har för mig att man måstevara

isola:

har ba kontantkort och det är dyert att vara uppkopplad som jag har för mig att man måstevara

isola:

har ba kontantkort och det är dyert att vara uppkopplad som jag har för mig att man måstevara

isola:

har ba kontantkort och det är dyert att vara uppkopplad som jag har för mig att man måstevara

likaså detta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh. cp-um. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adhoc:

typ så, ja

likaså detta. 

din mamma nej. det funkar inte med wifi för mig! vet ej vrf

Burgfitta:

det går via wi-fi jag skickar bara via wi-fi iallafall inte 3g


   
SvaraCitera
time
 time

Heter elefantra. Har inte hittat något användningsområde för detta förutom att jag nu kan rita färgglada mustascher på mig själv innan jag spammar sönder min lillasysters inbox.


   
SvaraCitera