Aviseringar
Rensa alla

Snapchat


Ämnesstartare

nån tjej som vill ha lite kul på snapchat? adda tallrikyogurt!


   
Citera
Ämnesstartare

E du en sån där 21 årig Snuskgubbe man hört sÅ mkt om???? Passarejru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha nej då, jag är en 18 årig kille från norrbotten:)


   
SvaraCitera

Mtiias:
haha nej då, jag är en 18 årig kille från norrbotten:)

Lol, tänk om jag addar dig också print screenar jag en bild på dig naken också är ditt liv förstört. Inte kul va 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jätte trist


   
SvaraCitera

Mtiias:
jätte trist

Ja men precis Icke!Icke!


   
SvaraCitera

Fkpaw:
E du en sån där 21 årig Snuskgubbe man hört sÅ mkt om???? Passarejru

Var en snuskgubbe på 22 år som skickade en bild på hans penis till mig via kik. Asså wft vad många peddon det finns nu för tiden!


   
SvaraCitera
penja

Fkpaw:
E du en sån där 21 årig Snuskgubbe man hört sÅ mkt om???? Passarejru

Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Var en snuskgubbe på 22 år som skickade en bild på hans penis till mig via kik. Asså wft vad många peddon det finns nu för tiden!

Jag ryktena går finns en del sånt tydligeen. Snuskkgubbar för vara snusiga med lite äldre, typ 17!


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Jag ryktena går finns en del sånt tydligeen. Snuskkgubbar för vara snusiga med lite äldre, typ 17!

Tycker sånna borde skaffa en fru/flickvän och hålla på med henne ist 😛 tycker så synd om alla barn-tonåringar som blir utsatta för peddon, vissa barns pappor är ju peddon ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Tycker sånna borde skaffa en fru/flickvän och hålla på med henne ist 😛 tycker så synd om alla barn-tonåringar som blir utsatta för peddon, vissa barns pappor är ju peddon ...

Yes ser inte heller ideen med att jaga harar med alla dessa rådjur. Men vart tycker du ålderskillnaden går då? 16,17,18 åren där kan ju vara lite svårt. 
Tycker själv att en 18 åring får vara med vem hon vill. Men vad skiljer en 16,17 åring från en 18 åring? Förutom lagen dvs.


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Yes ser inte heller ideen med att jaga harar med alla dessa rådjur. Men vart tycker du ålderskillnaden går då? 16,17,18 åren där kan ju vara lite svårt. 
Tycker själv att en 18 åring får vara med vem hon vill. Men vad skiljer en 16,17 åring från en 18 åring? Förutom lagen dvs.

Vadå åldersskillnad? Haha fattar inte riktigt... Men en 16,17 åring är som ... En obalanserad äldre 14 åring! Man e ju näst intill myndig, men samtidigt fortfarande lite små barnslig. Vet inte hur jag ska förklara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Diamond:

Vadå åldersskillnad? Haha fattar inte riktigt... Men en 16,17 åring är som ... En obalanserad äldre 14 åring! Man e ju näst intill myndig, men samtidigt fortfarande lite små barnslig. Vet inte hur jag ska förklara.

Typ hur många år ska det vara imellan för att de ska vara "okej"Är inte en 18 åring samma sak, man är ju ett myndigt barn typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Mycket glad

Skål Du har sjukt läskig bild, kollade på den noga nu. Ushanimejtane


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Typ hur många år ska det vara imellan för att de ska vara "okej"Är inte en 18 åring samma sak, man är ju ett myndigt barn typ?

Aha du menar så, tycker 18 är rätt ålder så det inte verkar som man är peddo. Man är myndig och har kanske lite balans i livet.


   
SvaraCitera