shatter:la till dej :$
lägg till mig då <3 amazinglyiffy heter jag
Fasiken:såg det <3
la till dej :$
får svara när ja vågar visa mig o så
hoppas att du inte kmr känna dig lurad me tanke på hur snygg ja måste få alla att tro att ja e me tanke på hur o de ja skriver. typ nån som e så karismatisk att han kan charma vem som helst o typ manlig tränad kropp med mycket bra skäggväxt. Stabil inkomst o en hund :(
pendu: haha gillar att två av mina tre "bästa vänner" på snapchat är umare.alla tre är umare på min
mm så mycket gillar jag er, um
är iofs ingen flitig snapchatare
men ändå!
shatter: men jag snapar inte särskilt mycket med nån av dem... så tvivlar på att det faktiskt stämmer.kan inte påstå att jag gör det speciellt mkt heller, men det är ju tydligen de man snapat mest med av sina snapkompisar iaf!
pendu:snapar sällan annat än i svar till folk, så formodar att jag besvarar dessas snaps mest! :) om jag skickar på eget initiativ är det alla eller ingen med vissa undantag
kan inte påstå att jag gör det speciellt mkt heller, men det är ju tydligen de man snapat mest med av sina snapkompisar iaf!
Attitydinkontinent: heter Shamooz på snapchathttp://ungdomar.se/forum/thread/snapchat-tva-1 *
ingen idé att hålla det hemligt ändå hhhh
o naaajjjjj döm nt namnet
Fasiken: sjukt få som snappar mig asså :(Skulle gjort det oftare om du faktiskt kollade på dem
adda nedtrampad omg :(
Attitydinkontinent: heter Shamooz på snapchathoppas du va seriös nu pga snapade just det kontot
ingen idé att hålla det hemligt ändå hhhh
o naaajjjjj döm nt namnet