Aviseringar
Rensa alla

Snart kommer kärringar och hämtar ditt piss för analys.


Ämnesstartare

Oj vad jag vill döda alla.


   
SvaraCitera

TZ Arietis:

Oj vad jag vill döda alla.

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha, fan vad dumma de är.

Destructive_Delirum:

Jo?! Så om en fjortonårig unge dyker upp nerrökt på svenskan så ska skolan bara skaka på huvudet och anta avvisa bruket som ''oskyldigt pojkstreck'' eller vad?

Fast då behöver man inte direkt göra ett drogtest. Om fjortonåringar kommer nerrökta till skolan finns det nog något annat bakomliggande problem som inte löses av att man tvingar fjortonåringen pissa i en burk.


   
SvaraCitera

Hurra! Nej va? Kontrollstat? Det är ju inge bra [tard]


   
SvaraCitera

Har-har. Vad är straffet om man struntar i att göra det, då?

Nu pratar vi hypotetiskt om det verkligen skulle slå igenom och man sket i att göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inget o dölja. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typlsd:

DNA arkiveras väl redan om jag inte missminner mig?

De tänker märka vilka som är "nedsmutsade med knark" i DNA-registret.

Destructive_Delirum:

Jo?! Så om en fjortonårig unge dyker upp nerrökt på svenskan så ska skolan bara skaka på huvudet och anta avvisa bruket som ''oskyldigt pojkstreck'' eller vad?

Det är väl ungens egen sak? Kan ungen inte hantera skolarbetet, får man väl försöka åtgärda det problemet. Skulle det vara så att drogerna var grunden till alla hinder, så får man väl fixa det först då. Man behöver inte skapa fler problem än vad det redan finns.

sculptura:

Jag har inget o dölja. [cool]

Ingen identitet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Infraröd:

Ingen identitet?

Nej, jag är bara en ande som svävar runt i naturen, just nu är jag på ett internetcafé, hejhej!


   
SvaraCitera

Svär!? Måste kirra rent piss/blod från lillebror d1rrm0de då! [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig i livet att de får ta mitt piss! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Nej, jag är bara en ande som svävar runt i naturen, just nu är jag på ett internetcafé, hejhej!

Gött.

metoden:

d1rrm0de

Lol.


   
SvaraCitera

Artikeln är från mars 2007, det känns som att de borde har röstat om lagen nu...Någon som vet om den gick igenom eller ej?

Destructive_Delirum:

Så om en fjortonårig unge dyker upp nerrökt på svenskan så ska skolan bara skaka på huvudet och anta avvisa bruket som ''oskyldigt pojkstreck'' eller vad?

Så länge han inte stör någon annan ser jag inget större problem i det faktiskt. Är han störig så får väl läraren skicka ut honom från klassrummet. Klarar han inte av sina studier p.g.a. att han är nedrökt under skoltid så kanske han behöver hjälp med motivationen.

Att tvinga kidsen att pissa i en burk kommer inte hjälp det minsta. Det enda det gör aär att vänja ungarna vid att staten vet allt och det den inte vet tar den reda på. Man ska inte ha hemligheter för staten och man ska inte gå emot den på minsta vis.

Hur länge överlever den svenska demokratin?


   
SvaraCitera

Destructive_Delirum:

Jo?! Så om en fjortonårig unge dyker upp nerrökt på svenskan så ska skolan bara skaka på huvudet och anta avvisa bruket som ''oskyldigt pojkstreck'' eller vad?

Blodprov går att tvångsta om man vill se att personen är påverkad.

Men 14åringen som kommer till skolan nerrökt borde väl ändå ha bakomliggande orsaker till ett så tidigt drogande?
Gå till roten med problemet istället. Genom ett pissprov får bara ungen det jobbigare, när pisstiden är slut så är det fritt fram att knarka igen. Få ungen att inte vilja knarka istället.


   
SvaraCitera

hixaren:

Hur länge överlever den svenska demokratin?

Överlevde*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ask är ett jävla torrt luder.


   
SvaraCitera