Aviseringar
Rensa alla

Snart ska ari jobba


Ämnesstartare

Storchen84:

För jag är nattmänniska. Får inge OB dock, men det gör inget för min lön är redan så hög + andra tillägg...

Vad får du i månaden? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Vad får du i månaden?

lite över 18 efter skatt. Har två fasta tillägg men kommer inte ihåg hur mycket dom är på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dag.
Eller natt.
Blanda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar mest att jobba dag, fördelen med att jobba natt är att man aldrig känner att dagen tar slut. Det kan kännas lite jobbigt ibland när man går i säng vid 22. Är ganska flexibel men vill inte jobba 3-skift igen. Arbetstiderna är inget fel på då, mer att man alltid har fel dygnsrytm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

lite över 18 efter skatt. Har två fasta tillägg men kommer inte ihåg hur mycket dom är på.

[y]Det är ju helt ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mysepysen da


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Det är ju helt ok

Tre fasta tillägg är det. Glömde att vi fått surrningstillägg också nyligen[party]

Och ja, det är mer än ok. Ibland känner jag mig lite bortskämd då det är som en liten semester varje gång jag kommer hem... ledig i 2 veckor du vet[cheers]Så i princip lön för 14 dagars jobb per månad... visserligen blir det 150 arbetstimmar i månaden, men ändå[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Och ja, det är mer än ok. Ibland känner jag mig lite bortskämd då det är som en liten semester varje gång jag kommer hem... ledig i 2 veckor du vet[cheers]Så i princip lön för 14 dagars jobb per månad... visserligen blir det 150 arbetstimmar i månaden, men ändå[love]

Najs =)

Får väl ut 19,5k/månad typ sen beror det ju på om man jourat och dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Får väl ut 19,5k/månad typ sen beror det ju på om man jourat och dylikt.

För mig beror det på övertid eller inte. Det är sällan jag jobbar övertid, men det kommer perioder då jag gör det o kommer upp i 19-20k. Sen om jag jobbar 2-3 dagar extra är jag uppe i strax över 20k. Sist jag jobbade 7 dagar extra har jag för mig att jag fick ut 25. Men det är sällan nuförtiden för jag har oftast inte tid, o dom få gånger jag har det har jag ingen lust, är hellre ledig[love]

aristoteles:

19,5k/månad

Btw läste fel. Först läste jag 19,5kr, och tänkte "vad fan? hade inte 50-öringen tagits bort?[confused]" o precis efter det "hur fan kan han få ut så lite[tard]" o sen såg jag att jag läst fel. Allt inom loppet av några sekunder[cool]


   
SvaraCitera
KSENIA

"skräll" att folk här gillar att arbeta natt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

För mig beror det på övertid eller inte.

Här blir det nog en del övertid, men det är olika.
Rätt random.

Storchen84:

Btw läste fel. Först läste jag 19,5kr, och tänkte "vad fan? hade inte 50-öringen tagits bort?[confused]" o precis efter det "hur fan kan han få ut så lite[tard]" o sen såg jag att jag läst fel. Allt inom loppet av några sekunder[cool]

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

[bigsmile]

[bigsmile][cute]


   
SvaraCitera