Aviseringar
Rensa alla

Snart sportlov


Ämnesstartare

Jag antar att en del av er har redan haft det? Men i alla fall, ska bli jäkligt skönt med en paus från skolan. Är riktigt skoltrött och mår dåligt varje gång jag ska kliva upp för att, just precis, åka till skolan. Igår var det 25- här i Stockholm, hela röda linjen(tunnelbanan alltså) var avstängd vilket gjorde att jag blev jävligt sen till plugget och missade mitt prov. Usch och fy, ska åka upp till norrland på sportlovet. Komma ifrån detta skitställe ett tag -,- . Hatar tåg hatar tåg. Kommer troligen inte ens kunna ta SJ tåget upp, bara för att det är en massa bajsförseningar.

Nu fick jag klaga lite, skönt. Något ni behöver klaga på? [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

har sportlov nu. klagar lite på att jag vaknade kl 10 och var pigg trots att jag somnade runt 3 inatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ständigt sportlov, fast jag varken sportar eller dansar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill också ha lov[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har lov. Borde plugga. Pluggar inte. Klagat klart nu.


   
SvaraCitera

Får sportlov först nästa vecka.

Är friluftsdag med skolan idag och jag beslutade mig för att stanna hemma. Var troligen ett bra val då jag känner att jag håller på att bli sjuk och behöver tid till att plugga. Hade varit mysigt dock, är fint väder. Varm choklad i termos och korvmacka ute i solen låter ej så hemskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade förra veckan, vill ha mer..!!! [cry]


   
SvaraCitera
kachin

då kan du leka med din granne! [wink]

har redan haft sportish lovish men ledig igår+idag kanske imorgon också pga snön [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

ledig igår+idag kanske imorgon också pga snön

Lyx!! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska också åka ut på landet för att få ett miljöbyte men det känns värdelöst när det är svinkallt och snö, man vill ju kunna ligga och sola på stranden och vara omgiven av färgglad orörd natur


   
SvaraCitera

Jag har sportlov nu! Det känns så bortkastat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ska också åka ut på landet för att få ett miljöbyte men det känns värdelöst när det är svinkallt och snö, man vill ju kunna ligga och sola på stranden och vara omgiven av färgglad orörd natur

Vore inte helt fel. Snön kan gå och döööö ..


   
SvaraCitera