Aviseringar
Rensa alla

Snatta kläder: Vad gör ni med larmet ni klipper av från kläderna?


Ämnesstartare

Hej! Det är så att jag häromdan snattade några klädelsplagg. Jag klippte bort larmet och gömde det i affären.
Vad gör ni utav larmet? Det känns ganska dumt att liksom låta det ligga där, dom kommer ju få reda på att någon snattat så småningom. 

Har ni några tips gällande snatta kläder vid sidan av? 🙂 
Skriv gärna på!

Snälla, inga ''Snatta inte, det är dumt, bla bla bla''
Jag vet redan att det är jäävligt dumt, men man tar ju en risk när man väl gör det.

Tack!


   
Citera

Tråd anmäld. Tips på hur man bäst begår brott är inte tillåtet här.


   
SvaraCitera

hoppas nån väktare tar dig


   
SvaraCitera

de märker väl ändå att ett plagg saknas. och vad spelar det för roll om det ej kan kopplas till dig? verkar inte vara så genomtänkt tråd detta.


   
SvaraCitera

När jag snattar kläder tycker jag det är angenämt att ta med mig larmet med mig på tillbakavägen ut. Vikten är ett problem, men ges lätt yta till genom att man slänger av ett par trosor eller annat lätt från stöldbagaget. Säkrare liksom då ditt DNA kan hamna på apparaten och att det idag inte är allt för svårt att göra ett DNA-test på den. En bonus är att det kan ta längre tid innan man upptäcker att den är bortkopplad och att man kan göra om samma sak ett par dagar senare igen.


   
SvaraCitera

HUR MÅNGA TROLL FÅR PLATS PÅ ETT FORUM!!!!!


   
SvaraCitera

Brukar svälja d bara


   
SvaraCitera

Lämnar i kassan på vägen ut


   
SvaraCitera

När jag ska snatta något så brukar jag lämna larmet i tex omklädningsrummet eller så slänger jag in den där vid alla andra larm som finns i typ en grop i en bänk, finns ju typ två sådana i varje affär nästan, det är ju jättemånga o de som jobbar lär ju knappast titta efter där 🙂 har dock åkt fast några gånger men det blev inte nån så stor sak av det bara lite böter o sånt, hemma ja men inte hos polisen. Så det är det jag brukar göra men inte så bra sak att hålla på o snatta, iaf inte om man vill behålla sin familj men aa lycka till! 🙂


   
SvaraCitera
Kudhos

Brukar gå med larmet till kassan. Där jag betalar hen enligt butikens angivna föreslagna pris. Sen när hen fått betalningen så får jag tillbaka plagget utan larm på. Funkar ALLTID. 100%.


   
SvaraCitera

Låser tråden då det inte är tillåtet att tipsa om hur man begår brott.


   
SvaraCitera